Godt Ã¥ komme hjem…

Sitter her å ser på Vinja som leker med en Q-tips…. Hun snakker til den, og bærer den med seg, for så å slippe den ned på gulvet hvor hun sparker til den. Deretter løper hun etter den….

Det er jo ikke noe vits å kjøpe noen dyre leker, for pusene finner alltid noe i heimen å leke med. Er det ikke Q-tips, så er det et sammenkrøllet papir ;o))

Når jeg kom hjem i dag var jeg helt utslitt, og med dundrende hodepine. Det har nok blitt litt vel mye stillesitting med blikket godt festet på PC'n på jobben. I tillegg har jeg blitt stiv i nakken for at jeg frøys omtrent hele tiden. På et tidspunkt så dro jeg på men pulsvantene mine…

Det var derfor godt å komme hjem og skli ned i godstolen etter middagen.

I går var jeg med Anne på IKEA for at hun skulle kjøpe noen hyller til skapet sitt. Selv skulle jeg se etter et smalt bord til å sette scanneren min på. Det jeg bruker nå er midlertidig…. Anne fikk sine hyller, men jeg fant ikke noe bord. Jeg så derimot noen fine kjøkkenstoler som jeg likte godt…. Da jeg kom hjem var jeg ikke så sikker på at de passet inn, siden de var offwhite…. Jeg må gå litt i tenkeboksen før jeg bestemmer meg.

Jeg kom ikke tomhendt hjem, nei da! Det ble 4 nye lykter til balkongen. Ja da, jeg vet at det burde være en annen farge på lyset, men jeg har fortsatt en del røde igjen fra jul og de må brennes opp før jeg går løs på de hvite.

Resten av denne kvelden kommer nok til å bli brukt til å se på tv, og bare sløve… Kanskje jeg til og med klarer å komme meg i seng ganske tidlig for en gang skyld.

Ha en fortsatt fin tirsdagskveld, blogges ;o))

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg