Nytt lesestoff

I lunchen var jeg en tur innom Eldorado, mest for å kikke litt… Kom ikke akkurat tomhendt ut igjen ;o)) Det er jo så stort der og alle bøkene står oppført under forlag, og ikke under sjanger som man er vant til.

Det gjør at man bruker en del tid på å lete, hvis man ikkd vet hvem som har utgitt boken. Det gjør aldri jeg….

Jeg endte opp med biografien til Pete Townshend… For de som ikke vet hvem han er så er han leder og gitarist i det legendariske bandet The Who, som jeg har vært fan av siden tidenes morgen.

Gleder meg virkelig til å sette i gang å lese boken, for han har gjort det meste og vært med om mye.

I tillegg kom jeg ut med en ny bok om hekling, hvor det var utrolig mange fine teknikker jeg ikke har forsøkt meg på enda.

#eldorado #bøker #petetownshend #thewho #hekling

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg