Nesten feberfri…

Jeg var veldig spent når jeg slo opp øynene i dag på hvordan formen ville være, og heldigvis så føltes ikke hode ut som om det var fult av vatt lenger å feberen var nesten borte…!! Halsen er fortsatt sår og jeg er tett i bihulene, men det kan jeg leve med :o))

Kattedoen trengte en grundig rens i dag, og etter å ha spist frokost tok jeg fatt på den. Vanligvis pleier kattene å sitte ved siden av meg når doen blir vasket, men i dag var de ikke interessert i det hele tatt. De var opptatt med noe annet, og kom slentrendes når jeg var på veg ut i søppelrommet med den gamle sanden. Når jeg kom inn igjen hadde en av dem vært der inne kunne jeg se, for det var krystaller utover gulvet. Alltid morsomt å sparke så mye sandsom mulig utover gulvet da :o))

Jeg hadde egentlig store planer om å ta fram strikketøyet mitt, for teppet mitt er nemlig ikke ferdig enda.. Posen med teppet ble hentet fram, men jeg mistet gløden før jeg klarte å dra det ut av posen. For dra det må jeg nemlig, siden det nå er blitt ganske stort og tungt. Det er vel akkurat det som gjør at jeg snts de er litt slitsomt å holde på med det. Jeg blir veldig sliten i armene av å snu det, men jeg må bare se å ta meg i nakken nå sånn at jeg blir ferdig med det en gang for alle. Jo før jeg blir ferdig, jo før kan jeg begynne på noe litt mindre og lettere.

For det meste har jeg sittet langt ned i godstolen min i dag å sett på tv eller film, og det er også der jeg kommer til å avslutte kvelden. Nå er det Bond-filmen For your eyes only med Roger Moore, som ikke er min favoirtt Bond, hehehe!! Jeg burde ikke se hele filmen, for det er en ny arbeidsdag i morgen….. men kjener jeg megselv rett så klarer jeg vel ikke å komme meg i seng…

#feberfri #hals #bihule #kattedo #kattedo #vask #film #strikke #teppe #jamesbond

6 kommentarer
    1. Vel overstÃ¥tt ‘frisk-igjen-dag-pÃ¥-jobb’ 😀 Det er vel en fordel Ã¥ være litt tett i nesa nÃ¥r kattedoen skal tømmes og vaskes, he he. Strikketeppet jeg begynte pÃ¥ har flyttet inn i naboens hundekurv, orka ikke mer, ser du for deg størrelsen, vi snakker ikke store hundekurven 😀

    2. James Bond var litt mere ekte før, en superhelt fra 1960-Ã¥ra som prøver seg innimellom. Men det er greit av og til – men slik er det med alt.

    3. Lene S.: Ja, jeg kom meg ganske greit igjennom…. Formen var ikke akkurat pÃ¥ topp, men med litt hjelp av Mr. Ibux sÃ¥ ordna det seg :o))

      Hunden ble sikkert fornøyd den, men nytt teppe :o)) Mitt er ganske stort sÃ¥ hvis jeg skulle ha plassert det i en hundekurv mÃ¥tte det ha blitt til en Sjæfer eller Golden tenker jeg…. Ã…, sÃ¥ skal det bli enda større, puh!!

    4. Helge: Jeg har to favoritt Bond skuespillere: No. 1 Sean Connery og No 2. Pierce Brosnan… Det er som du sier, det er greit av og til…, men jeg mÃ¥ innrømme at nÃ¥r de kjører repriser av de samme filmene pÃ¥ annenhver kanal, samtidig, ja da kan det bli litt for mye av det gode.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg