Continuum – sesong 2

For litt siden fortalte Anne meg at nå hadde de begynt å sende sesong 3 av Continuum på HBOnordic.

Jeg har så vidt begynt å se meg igjennom sesong 2, og i går kveld etter å ha sett et par filmer tenkte jeg at jeg skulle få med meg en episode innen jeg la meg. Der var det ikke mye reaksjon gitt. Det var jo selvsagt fordi at det Visa kortet jeg hadde registrert meg med ikke var gyldig lenger. Jeg har fått nytt for en måned siden, men tenkte jo ikke på at jeg måtte oppdatere dette på HBOnordic og Netflix hvor jeg hadde samme problemet. Nå er det i allefall fixet og jeg kan fortsette å se serien.

Serien er spennende og den er full av handling i alle episodene… Har akkurat sett en episode nå, og burde vel egentlig gjøre meg klart for senga men kjenner jeg meg selv rett så blir det nok en episode til innen jeg tar kvelden.

Vinter og tidlig vår før det blir såpass varmt at jeg kan sitte ute på balkongen på kveldene, er perfekte for å sitte å glane på filmer og serier på tv. Når varmen og bedre vær kommer er jeg mer ute i friluft eller ute på balkongen med radioen ved siden av og en bok i hånden.

Hva med deg, blir det mye tv på deg igjennom vinteren eller har du mer enn nok av fritidsaktiviteter til å holde deg borte fra skjermen?

#continuum #sesong2 #sesong3 #hbonordic #netflix #visa 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg