Den store stemmen som stilnet..

I dag ville Jan Werner Danielsen ha fylt 38 år, og jeg syntes det er på sin plass å minne ham på dagen hans.

Det er ikke ofte at vi har hatt artister med en sånn stor og vakker stemme som den han hadde, og det var utrolig trist den dagen i september 2006 å høre at han hadde gått bort i så ung alder. Jeg likte musikken og låtvalgene hans veldig godt, og jeg spiller dem med jevne mellomrom.

Jeg vet egentlig ikke hvem av sangene hans jeg liker best, for de er så bra alle sammen. Den jeg kanskje husker best er Air, som han også sang så fantastisk under Fredskonserten og som gjorde sterkt inntrykk på meg.

 

RIP

#janwernerdanielsen #bursdag #fredskonserten

6 kommentarer
    1. Han døde altfor tidlig, en stor stemme og dyktig mann. Opplevde han på konsert 2-3 ganger sjøl. Han var veldig aktiv og takk for at det er musikk etter han som lever.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg