Endelig pÄskeferie

Jeg har gledet meg lenge til Ä ha fri hele pÄsken, noe jeg ikke har hatt pÄ ganske lenge. NÄ er endelig pÄskeferien her, og denne damen vÄkenet grytidlig fÞr klokken. Jo da jeg har satt klokken til Ä ringe for jeg skal til frisÞrdamen pÄ formiddagen, og ville ikke sove for lenge. Ingen fare for det heldigvis.

SÄ nÄ sitter jeg pÄ kjÞkkenet med en rykende varm kopp kaffe Ä slapper av litt innen jeg mÄ sette i gang
.

Det er rart nÄr man skal ha ferie sÄ er det alltid noen saker pÄ jobben som kommer dettende ned i fanget ditt som gjÞres, og sÄnn var det i gÄr ogsÄ. Da var det 4 avtaler som mÄtte gjÞres ferdig og fornyes innen jeg kunne gÄ. Det ble masse kaos pÄ dagen sÄ jeg fikk ikke begynt med dem fÞr utpÄ ettermiddagen
. De tre fÞrste gikk veldig greit, men den siste var litt mer kjÊlkete Ä heldigvis var K der enda, og med veldig god hjelp av henne sÄ kom vi i mÄl med den ogsÄ. SÄ nÄr klokka nÊrmet seg 17 kunne jeg gÄ hjem med god samvittighet uten Ä ha mÄtte spÞrre om noen andre kunne fullfÞre det jeg hadde begynt pÄ.

Det finnes ikke noe verre Ä ta seg ferie og mÄtte spÞrre om noen andre kan fullfÞre noe man ikke rakk Ä ta. Noen ganger mÄ man, men det beste er helt klart Ä slippe det.

Pusene er ute pÄ balkongen og beskuer smÄfuglene som holder pÄ i buskene nedenfor, og de mjauer hÞyt for at de ikke fÄr tak i dem, hehehe
. I gÄr var det knallvÊr ute nÄr jeg kom hjem fra jobben, og vi flyttet alle sammen ut pÄ balkongen et par timer, vel jeg gikk inn da for det begynte Ä bii kjÞlig. De to mer lodne beboerne holdt ut en god stund til, hvor de lÄ rett ut Ä slÞvet pÄ henholdsvis klatrestativ og favorittstolen.

Ikke sÄ godt Ä si hva slags vÊr vi fÄr i dag, men ennÄ er det lysegrÄe skyer som dekker himmelen. Det kan nok sprekke opp nÄr som helst, vel jeg hÄper i allefall det.

NÄ mÄ denne damen se Ä fÄ drukket opp kaffekoppen og sÄ stupe inn i dusjen sÄnn at jeg blir ferdig
.

Ha en fortsatt fin lĂžrdag, blogges :o))

#pÄske #pÄskefeie #kaffe #kjÞkken #balkong #katter 

2 kommentarer
    1. Var pÄ biblioteket i gÄr og skulle lese Dagbladet men den var selvsagt opptatt. Dro ditt idag og skulle lese gÄrsdagens Dagblad men noen hadde tatt den med seg hjem. Irriterende for jeg hadde tenkt og fÄ litt kultur idag men dro hjem istedenfor, koser meg med VG, rengjÞring og lesing i noen timer idag. Ha en fin lÞrdag.

    2. Helge: Jeg har ikke vĂŠrt pĂ„ bibloteket pĂ„ noen Ă„r… Var der mye fĂžr da jeg holdt pĂ„ med slektsforskning i stor skala, for Ă„ lĂ„ne bygdebĂžker o.l. Har mange ganger tenkt Ă„ ta det opp igjen Ă„ dra pĂ„ bibloteket, men sĂ„ langt har det bare blitt med tanken….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg