Verdens beste pappa

I dag ville den snille, gode og verdens beste pappa ha fylt 90 år hvis han haddet levet.

Jeg var utrolig glad i ham, og savner ham veldig. Mange vil kanskje si det samme, men jeg vil påstå at han var verdens beste pappa. Alltid opptatt av å gjøre noe for andre uten å forvente å få noe tilbake. Som jeg har fortalt før så ble jeg adoptert som baby, og når det nå først skulle skje så kunne jeg ikke ha vært mer heldig som kom til ham og den kjære mamman min. Kjenner jeg ham rett så holder han nok fortsatt en våkende hånd over meg :o))

Tidligere i dag var jeg nede på graven å satte ned et stort fat med stemorsblomster, og tente lys i lyktene. Så kjære pappa, gratulerer på den store dagen… Glad i deg :o))

#pappa #bursdag #90Ã¥r #stemorsblomster #lys #lykter

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg