På tur med kamera

Etter å holdt meg mer eller mindre i ro i flere dager bestemte jeg meg for at det var på tide å komme seg ut av døra. Ute var det et knallvær så jeg tok med meg fotoappratet, og bestemte meg for å ta noen bilder rundt i omegnet mens jeg gikk.

Oppsal Kirke

Oppsal kjøpesenter

Oppsal Samfundshus og Biblotek

Den nye utplassen våres begynner så smått å ta form :o))

Når jeg kom ned på Oppsal stakk jeg innom Narvesen og kjøpte en is, vannflaske og noen blader… Det var ingen ledige stoler i solen utenfor senteret så jeg jeg gikk på oversiden å satte meg i skyggen i stedet. Det var ganske deilig å sitte der også, ikke så mye folk kanskje, men alikevel :o))

Det gjorde virkelig godt for kroppen å komme seg ut å røre på seg, og jeg innså at det nok har blitt litt vel mye bilkjøring på meg de siste månedene. Nå er det på tide å snu om, og være mer i bevegelse.

Tok noen naturbilder også, men de kommer i eget innlegg.

#oppsal #kjøpesenter #narvesen #kirke #samfundshus #biblotek

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg