Nok en flott mandag

Jeg våknet grytidlig i dag, og soverommet badet i sol. Utenfor kvitret fuglene så lystig at jeg ble liggende en stund å lytte til dem.

Det var meningen at Anne skulle komme hit, og så skulle vi dra ut en tur i det fine været. Jeg våknet med dundrende hodepine som følge av en veldig stiv nakke, og formen var ikke helt der til å dra ut. Langt mindre å være sosial.

Etter å ha tatt morgenstellet til pusene, dro jeg av sengetøyet og la dyne og puter til lufting. Jeg fikk selvsagt god hjelp av jentene, for å skifte på sengen er en morsom aktivitet.

Jeg tok med meg frokosten min ut på balkongen hvor jeg ikke hørte så godt de dundrende kirkeklokkene, som begynner kl 10 hver søndag morgen.

Pilen min som jeg fortsatt ikke har bestemt om skal stå det den står, eller plantes ut i beddet ser ut til å trives. Den vokser nå ganske bra.

Det står ganske bra til med de 4 lavendel plantene jeg kjøpte også. Jeg har to av hver sort. Jeg har hvert veldig nøye med å vanne dem, så da kan det være at de klarer seg igjennom alle de tropiske dagene på balkongen min ;o))

Jeg var jo veldig usikker på om jeg skulle falske eller ekte blomster i balkongkassen min, og jeg har vel bestemt meg for at de falske blir byttet ut i løpet av denne uken en gang.

I går bestemte jeg at det var på tide å legge om kosten, og spise sunnere. Jeg har lagt på meg en del siden i høst, og det går ikke. Det blir ikke noe problem å spise sunnere, men heller huske på å spise oftere….. Jeg har nemlig en tendens til å gjøre det.

Tenkte jeg bare skal ta å dele en tomat nå, og strø på litt krydder og ha noen firkanter med feta ost til. Det må være en fin lunch vel.

Ha en fortsatt fin fridag ;o))

#sol #mandag #sengetøy #katter #pil #lavendel #natur #sunn #mat #lunch #tomater #feta

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg