Sniff sniff…

Det var ikke lett å komme seg opp i dag, for jeg hadde ikke kommet meg i seng i normal tid i går. Jeg var hyper og veldig våken når det var på tide å legge seg. Da ble det til at jeg ble sittende en god stund å se på tv.

Det straffet seg selvsagt til morran i dag…. Håret mitt så ikke ut og jeg måtte vaske det før jeg gikk ut av døra.

Til alt hell så var det i det minste lite trafikk ned mot byen, og jeg brukte ikke lang tid ned :o))

Jeg rakk aldri å lage meg frokost, så da jeg stakk ut i lunchen for å lufte meg kjøpte jeg en pose med polarbrød og en pakke med Port Salut ost.

Den er jo en ost man merker er tilstede… Jeg vet ikke helt hva det minner om, en fjert eller sure tær kanskje? I allefall så kunne jeg kjenne den hele tiden på jobben, og da jeg skulle hjem stinket den så kraftig at folk sniffet når jeg stoppet ved siden av dem. Litt pinlig kanskje, hehehe!!

Noe jeg heller ikke rakk før jeg dro på jobben, var å fylle bensin på bilden. Jeg satt med stive øyne å fulgte med pilen, men siden det gikk så fort flyttet den seg ikke merkbart.

På veg hjem derimot var det ganske mye mer kø, og da gled den sakte nedover å jeg satt å så på pilen og ønsket at den ikke flyttet seg mer å at køen løste seg opp. Da jeg kjørte inn på Statoil stasjonen her hjemme var pilen nede på rødt. Det ble en dyr fylling med stive dieselpriser i dag.

Det har vært en hærlig og varm dag i dag, men nå har det skyet over. Jeg hørte til morran i dag at det skulle bli regn på ettermiddagen, krydret med litt tordenvær. Regn er OK, men tordenværet kan jeg godt være foruten.

Nå skal denne damen sette seg ut på balkongen og nyte resten av kvelden.

Ha en fortsatt fin tirsdagskvel, blogges!!

#trøtt #lunch #ost #polarbrød #portsalut #statoil #diesel #kø

7 kommentarer
    1. Fyller som regel hver søndag, bensinprisen er litt billigere da. Dyrt nok som det er med alt sammen. TV ser jeg lite på om sommern, når kvelden kommer er det alltid noe som venter av div ting. Ha en fin dag.

    2. Det var meningen at jeg også skulle fylle i helgen, men zenne gangen glemte jeg det. Nå ja, tanken er full nå og det holder en god stund. Her lir det nok litt tv om sommeren også, men ikke like mye som resten av året. Ha en fortsatt fin dag.

    3. Ditt svar:

      Det var meningen at jeg også skulle fylle i helgen, men zenne gangen glemte jeg det. Nå ja, tanken er full nå og det holder en god stund. Her lir det nok litt tv om sommeren også, men ikke like mye som resten av året. Ha en fortsatt fin dag.

    4. Jeg passer på at det er diesel på bilen MIN, jeg vet jo aldri når jeg skal bruke den 😉 At ost lukter betyr at den er moden, ikke noe og skjemmes over, men skjønner deg godt 😀 Ha en fin sommerkveld, her er det terrassen som gjelder nå :-)))

    5. Lene S.: Jeg pleier aldri Ã¥ la det bli sÃ¥ tomt pÃ¥ tanken, og det blir nok gjentatt heller :o)) Jeg har holdt pÃ¥ Ã¥ rydde i kjøkkenskapet mitt, sÃ¥ jeg har ikke fÃ¥tt satt meg ut… NÃ¥ er det ikke sÃ¥ varmt pÃ¥ balkongen, sÃ¥ jeg flytter snart ut. Ha en fin kveld du ogsÃ¥ :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg