Ren nytelse…

Litt luksus må man koste på seg hver 5 eller 6 uke, og for mitt vedkommende er det å gå til fotpleie. Da lener jeg meg godt tilbake i stolen med en kopp kaffe, mens føttene mine nyter en stund i det varme deilige vannet.

I dag var det på tide med litt nytelse for føttene igjen, for nå var de trøtte og slitne… Jeg har alltid hatt flotte negler på tærne, men etter som jeg har blitt eldre har neglen på storetåen begynt å sprekke å knekke.Er jeg heldig er det bare helt ytterst langs kanten, men det har hent at neglen har sprukket å delt seg fra toppen å ned til neglebåndet. Det er ikke bare ubehagelig, men også veldig stygt. De to siste månedene har den ikke vært så ille….

Kristin kom med en stor kopp med rykende fersk kaffe til meg mens jeg satt med bena i den varme vannbadet, og det var så behagelig at jeg nesten sovnet der jeg satt. Ankelleddene min har vært ekstra stive og hovne de siste dagene, derfor trengte jeg virkelig dette besøket i dag. Kristin avsluttet med å smøre føttene mine inn med en deilig myntelotion, og så fikk jeg en veldig behagelig massasje.

Når jeg gikk ned trappen var det som å gå på mykt gress :o))

Nå har jeg akkurat hatt besøk av Anne, som ringte mens jeg satt å spiste middag å lurte på om hun kunne stikke innom siden hun var i nærheten. Hun hadde shoppet litt klær, så det ble en aldri så liten visning :o)) Hun lurte på om jeg skulle være med i morgen for å møte AK etter jobben, men jeg sa at jeg nok ikke ble med. Etter at vi hadde sittet og skravlet en stund var jeg veldig usikker på hva jeg skulle gjøre… Ble enig om at jeg sender henne en melding ved 15 tiden i morgen om jeg ombestemmer meg…

Jeg er ganske smal i øynene i dag, og det blir nok ikke så veldig lenge innen jeg tar kvelden.

Ha en fortsatt fin tirsdagskveld, blogges :o))

#fotpleie #velvære #mynte #lotion

4 kommentarer
    1. Fotpleie er en fin ting, besøker det ofte. Men neste gang blir til høsten, går endel barbeint hjemme og er flink med fotbad. De folka der kan sine saker så det er riktig bruk både av tid og penger.

    2. Hei du på nye føtter 🙂 Jeg har tatt både manikyr og pedikyr denne uka, herlig 😀 Du kan få satt på en kunstig negl på tåa vet du, det gjorde fotterapeuten min når jeg hadde sparket i veggen så neglen sprakk, ha ha :- Taco-rullen smakte fortreffelig, men det er litt jobb å lage den, synes jeg, men hele gjengen deltok, sa det ble kos på kjøkkenet før og etter middag 🙂 Ha en god dag, la sola skinne på deg 😀 Nå har jeg hatt 4 dager fri, så fra i morgen er det på han igjen, helt greit :-)))

    3. Ja men du jeg føler nesten som om de er nye ;o)) Neste rene nytelse er en deilig hudpleietime om et par uker, hærlig!!

      Greit å vite at det er litt jobb medrullen, for da skal jeg passe på å lage den når jeghar flere hjelpende hender til rådighet.

      Jeg har gått rundt i Oslo i ettetmiddag med to venninner, og nå skal jeg lene meg tilbake og nyte resten av kvelden.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg