Neimen, hva skjer a…

Det var noe sånt kollegaen min sa der hun sto å så ut av vinduet på jobben i dag.

Da klarte jo ikke vi andre å sitte stille å styrtet bort til vinduet for å se hva det var hun sto å så på… Gaten nedenfor hadde blitt sperret av med to politibiler i den ene enden, og brannbiler i den andre enden. Vi hørte en alarm som gikk, og trodde jo selvsagt at det var noe ekte. To karer kledd i noen drakter som så ut til å være lånt fra kostymelageret til Star Wars,hadde “arrestert” en fyr å satt ham i håndjern. Der måtte han stå med ansiktet inn mot veggen. Brannvesenet hadde slanger utover og vifta gikk for fult for å blåse ut all “røyk”.

Politiet er veldig flinke til å bruke Twitter, og jeg følger dem jeg vettu, så jeg jeg sjekket ut om de hadde lagt ut noe… Jo det hadde de, og det viste seg at alt sammen var en øvelse. Fra der vi sto, så det nå veldig ekte ut!!

#politi #brannvesen #alarm #røyk #brannslanger #brannbiler #politibiler #øvelse #twitter

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg