Sommar med Ernst

Hver eneste sommer har Ernst Kirschsteiger en programserie, hvor han pusser opp gamle falleferdige hus.

I år er han i gang igjen, og denne damen sitter parat foran tv'n og følger interressert med. Det er ikke alltid jeg syntes om den stilen han velger når det gjelder farger og intriør. Så når det er ferdig må jeg jo si at helhetsinntrykket er fantastisk.

I dag laget han en flott hylle som jeg godt kunne ha tenkt meg selv, men så er det jo bare sånn at jeg ikke er så hendig med verktøy. Vel, av den sorten som enten må plugges til strøm eller går på batteri…. Jeg finner den nok på bloggen eller hjemmesiden hans tenker jeg. Hadde vært artig å forsøkt å lage den en gang….

Jeg er veldig stiv i kroppen og leddene mine i dag. På jobben slet jeg veldig når jeg måttenreise meg etter å ha sittet en stund.

Det er ikke noe unormalt at det er sånn. Noen dager er verre enn andre, og i dag er det en av de dagene.

Blir nok ikke så lenge før jeg legger meg nå ;o))

#sommar #ernst #interiør #oppussing #hylle

6 kommentarer
    1. Jeg følger også med på Ernst – er jo inspirerende å se på. Så ikke forrige program siden jeg jobbet sent, – men i dag fikk jeg det med meg! :)))

    2. Det er slike TV-serier nå der ,man pusser opp alt mulig. mange gode tips i så måte så hvis man pusser opp selv er dette midt i blinken, det samme gjelder matlaging osv……
      Er ikke sikker på om jeg har sett hva Ernst kan by på . men mannen ser dyktig ut.

    3. Må visst begynne å se TV skjønner jeg, men det var tida da 😀 Nå har svigermor servert en gourmetfrokost, og så blir det hagestell bare maten har sunket litt lenger ned, he he. Ha en flott lørdag, været ser lovende ut 😀

    4. Lene S.: Det er nok best å la maten synke litt innen man gjør noen aktiviteter i det hele tatt :o)) I dag, søndag, er vi sløve alle tre både tobente og firbente å tar livet ganske rolig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg