Samsung WB35f Smart Digital Camera

Årets feriegave til meg selv, litt på forskudd, er et Samsung WB35f Smart Digital Camera – rødt!

Et snasent lite kamera som jeg kan ovenføre bilder direkte til Facebook, Picasa, YouTube eller Dropbox via tråløst nett. Veldig praktisk og enkelt å jeg slipper å nappe ut minnebrikken eller koble kamera til PC med kabel.

Jeg har ikke fått testet det helt ut enda, men det lille jeg har testet så virker det lovende. Når bildene ikke har vært helt oppe til scratch så er det nok fotografen det er noe i veien med, og ikke kamera.

Her prøvde jeg meg på et widescreen bilde, men jeg skalv litt på hånden så det ble litt fuzzy på høyre side. Det blir nok bedre ved litt øvelse tenker jeg. En praktisk funksjon når man skal få med seg mest mulig av en flott utsikt :o))

Vinja lå så elegant på dørstokken så jeg fortet meg å ta et bilde av henne, for hun er ikke så glad i å bli tatt bilde av. De fleste gangene jeg tar frem kamera, så snur hun seg bort eller går sin vei.

Er vel ikke det beste bilde jeg har tatt av Ronja, for hun kom litt for brått på meg der hun kikket igjennom hullet i taket på huset.

Den nye aktivitetsleken jentene fikk til bursdagen sin er populær… For det meste er det Ronja som ligger på den, men det hender av og til at Vinja også får lov til å ligge der også :o))

Det blir nok endel turer med kamera i lommen når ferien endelig er her, og da får jeg testet det ut ordentlig.

#samsung #kamera #wb35f #digital #camera #facebook #picasa #youtube #dropbox katt #vinja #ronja #ferie

8 kommentarer
    1. Det hørtes jo praktisk ut! Og rødt da gitt – stilig! ;o) Jeg fikk ny linse til bursdagen. Ikke har jeg ønska meg det, og ikke følte jeg at jeg trengte det heller, men det kan jo være at det blir greit .. sÃ¥nn etter hvert.. Selv om jeg synes den var bÃ¥de stor og tung. Tror mannen er mer opptatt av duppedingser enn jeg, jeg var jo mer enn nok fornøyd med den jeg hadde! ;o)

    2. Marit: Jeg syntes det er greit med et lett men bra kamera i veska. Har jo et speilreflektskamera også, men det er tungt å dra på mange ganger. Blir gøy å teste det ut over sommeren :o))

    3. Godt kjøp 🙂 Jeg er veldig fornøyd med mitt, lettvint og greit, jeg bare skyter fra hofta 😀 Hadde et cover liggende som jeg bare trer inn på beltet på olabuksa eller jeansen 🙂 Nå er jeg klar for å fly avgårde, lengter etter ferie, men den starter ikke før om 4 uker :- Ha en fin mandag :-)))

    4. Jeg orker ikke Ã¥ drasse pÃ¥ tunge store kamerat hele tiden. Begynte med kamera i vesken for mange Ã¥r siden i tilfelle noe skulle skje med bilen… Ulykke Ã¥ sÃ¥nt, hvor man trengte Ã¥ dokumentere skader. SÃ¥ begynte damen Ã¥ blogge ;o)) Her blir det ikke noen ferie før om 3 uker, og jeg kjenner at jeg begynner Ã¥ lengte litt nÃ¥…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg