Haven – første sesong

I dag begynte jeg å se en ny serie som heter Haven på Viaplay.

Første sesongen kom ut 2010, og til nå har det kommet ut 4 sesonger. Den 5 sesongen skal bestå av 26 episoder hvorav de først 13 skal vises i år og de resterende i 2015.

Dette er hva det står om serien på Wikipedia:
Haven is a supernatural drama television series developed for television by Sam Ernst and Jim Dunn based on the 2005 Stephen King novel The Colorado Kid. The one-hour drama premiered on July 9, 2010 on Syfy.[1] Haven tells the story of Audrey Parker (Emily Rose), an FBI Agent with no past and no family, who is sent to the small town of Haven, Maine to investigate the murder of an ex-convict. Partnered with local police officer Nathan Wuornos (Lucas Bryant), Audrey soon discovers that the small town is a safe-haven for people with supernatural abilities and that the town itself may have a shocking connection to her long-missing past. The series is the first property to be produced for Syfy channels around the globe, excluding Canada and Scandinavia.

Når jeg kommer over noe jeg liker, så blir det sånn masseglaning, og jeg kan bli sittende i flere timer å se på den ene episoden etter den andre. I dag har har jeg sett 8 episoder av 13. Det er jo basert på Stephen King bok, og da kan man jo tenke seg at serien er spekket med masse overnaturlige ting. Den er full av dem, og jeg bare digger det. Kommer helt klart til å se et par i morgen kveld også etter jobb :o))

Nå er det nok for i kveld, og det er på tide med en kopp kaffe og masse kos med pusene mine :o))

#haven #stephenking #emilyrose #ericbalfour #lucasbryant #johndunsworth #richarddonat #nicholascampbell #tvserie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg