Ut: HBO – Inn: Viaplay

Tidligere i år kuttet jeg ut alle filmkanalene jeg hadde, og tegnet abonnement på HBO Nordic å litt senere Netflix.

Jeg kan ikke si at jeg har vært så veldig fornøyd med HBO Nordic, ene og lene fordi at utvalget har vært veldig dårlig. Jeg fant noen få serier som var lovende, men stort sett syntes jeg at det var vanskelig å finne noe jeg likte.

I går hadde jeg besøk av Anne, og vi satt å diskuterte film og tv-serie utvalget i de forskjellige. Begge var enige om at HBO ikke var noe å betale for, og jeg bestemte meg der og da at jeg skulle kutte den ut. Det var for sent og jeg var for trøtt til å ordne med det etter at hun gikk i går, men på formiddagen i dag ordnet jeg med det. Viaplay var oppe og gikk med en gang, mens HBO blir avsluttet 12.07.

Nytt leketøy…, da blir et til at man må fine noe å se på og som jeg skrev i sta fant jeg Haven. Jeg så endel andre spennende ting der også som jeg godt kunne tenke meg å se. Blir nok ikke så innmari mye tv-titting nå på sommeren tenker jeg. Når høsten og kveldene blir mørke tenker jeg at det blir desto mere.

#hbonordic #viaplay #film #tvserie #haven

4 kommentarer
    1. Ikke alt som fønker like greit når et gjelder filmkanaler. Det blir lite TV om sommern her også, mindre burde det ha blitt. Men TV2 bliss har noen ganger noe som jeg liker og se på, f.eks en dokumentar om folk som hadde klart og komme seg ut av en relgiøs sekt i USA. Det er slike ting jeg liker.. Ha en fin dag.

    2. Jeg har nettopp fÃ¥tt tilbake Bliss etter at den var borte en stund. Jeg vet egentlig ikke hvorfor jeg ser pÃ¥ det, men jeg har blitt hekta pÃ¥ Søstrene Kardashian. De lever jo et liv som er helt fjernt for meg…..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg