Litt sløv kanskje


Da snakker jeg ikke bare om megselv, men om de to firbente hårballene mine også… Alle tre mer eller mindre ligger i en haug på sofaen å halvsover.

Jeg var nødt til å komme meg opp av sofaen i sta for å lage meg en kopp kaffe, sånn at jeg fikk liv i kroppen igjen. Deg fungerte i grunnen ganske fint ;o))

De meldte at det skulle bli skikkelig skybrudd i dag, men det ble ikke så ille alikevel. Rett etter lunch en gang kom det et skikkelig regvær, men det varte ikke så lenge.

Da det var pĂĄ tide ĂĄ gĂĄ hjem var det opphold, og det har deg fortsatt med. Akkurat nĂĄ er det en fin lys stripe over ManglerudĂĄsen, og det kan tyde pĂĄ at sola er pĂĄ veg tilbake.

På tide å fylle opp kaffekoppen igjen……

Ha en fortsatt fin mandagskveld, blogges.

#trøtt #katter #regnvær #skybrudd #manglerud #kaffe

8 kommentarer
    1. Skjønner du er sløv kjære, – for her var det noen skriverfeil….du mĂĄ lese gjennom vettu….hehehehhehe!!!
      Ellers gĂĄr nĂĄ dagene – lunsj en dag jeg har fri, – eller seinvakt???

    2. Regna til tider mye i går men det skifter fort. Sløv og trøtt kan mange være i disse tider, har sovna utrolig tidlig de siste dagene. Men man må bare møte sommerdagene med godt pågangsmot og vifte litt med tærne. Ha en fin dag.

    3. Hos oss er det tropevarme akkurat nå og det ser ut til at vi får beholde varmen noen dager til. Har hørt at sommeren snart kom mer tilbake til dere også.

    4. Bruker nettbrettet serru, og da blir det fort noen skrivleifer…. Noen ganger glemmer jeg ĂĄ lese igjennom. Spesielt nĂĄr jeg er sĂĄ trøtt i tryne.

      Det er pĂĄ tide med en lunch snart igjen, men vi kan vel vente til uka for da er vi en mer pĂĄ jobb.

    5. Jammen kom det litt regn et par ganger i dag ogsĂĄ… Det kom noen tordenskrell i ettermiddag, og det hjalp litt pĂĄ den tunge luften vi hadde i dag. Ellers er det deilig at det et sommer, og snart begynner nedtellingen til sommerferien ;o))

    6. Jeg jobber mye dagvakter i disse dager, – har fri pĂĄ neste fredag. Ellers mĂĄ jeg sjekke turnusen uken etter der igjen….men vi fĂĄr til en lunsj vettu!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg