Litt lykke er….


Ă… finne et av favorittprogramene pĂĄ Viaplay, som ikke ble sendt pĂĄ noen av kanalene jeg har tilgang til.

Programmet er Time Team, som handler om en gruppe arkiologer som under 3 dager skal finne ut om det er ruiner etter gamle bygninger eller boplasser.

Det ledes av skuespilleren Tony Robinson, som nok er bedre kjent som Baldrick i Blackadder seriene.

Jeg begynte å se på programmet på Discovery Channell da det startet opp for mange år siden. Sorgen var stor da de sluttet å sende det. Jeg har forsøkt å oppdatere meg litt på hjemmesiden til programmet, men det er ikke det samme.

PĂĄ Viaplay har de lagt ut fra sesong 11 til sesong 20, sĂĄ nĂĄ har jeg noe ĂĄ glede meg til.

I juni 2013 døde dessverre landskapsarkiologen Mick Aston 66 år gammel. Han har vært med siden starten og frem til et par år siden pga uoverstemmelser.

Han var en mann man lyttet til når han snakket så entusiastisk om hvordan han leste landskapet. Han kunne se ut over landskapet og med en gang fortelle om hvor det hadde vært hus, veier og lignende.

Jeg gleder meg til mange timer med arkiologi ;o))

#timeteam #arkiologi #tvprogram #reality #landskap #mickaston

6 kommentarer
    1. Om vi ikke er tv-slaver fra før. sĂĄ blir en det med disse nettstedene med streaming! – Tenker pĂĄ alle de tv-seriene jeg og M har sett de siste ĂĄrene, og ennĂĄ følger med pĂĄ!!! :))

    2. Jeg har fort blitt hektet jeg ogsĂĄ etter at jeg skaffet med Netflix og Viaplay… MĂĄ bare ikke glemme at man skal ta seg en tur ut ig trekke litt frisk luft ogsĂĄ.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg