Pakke i posten…

For noen uker side bestilte jeg meg et nytt Samsung Galaxy Tab 4 10.1. Da jeg sendte inn bestillingen så ikke jeg at de, Komplett, ikke hadde brettet enda.

Det var først da jeg begynte å sammenligne priser at det gikk opp for meg at jeg nok ikke kom til å få det på en stund. Da jeg så litt nøye på bekreftelsen sto det at brettet var reservert, og kom til å sendes ut ca 14.07.

Noen av appene var linket til Google kontoen min, og så snart jeg logget meg inn begynte de å lastes ned.

Noen slettet jeg med en gang, og andre måtte jeg laste ned på nytt. Jeg hadde en fotoredigeringsapp som jeg var så fornøyd med, men den klarer jeg ikke å finne etter den ble lastet ned… Nå har jeg gitt opp for i dag…

Det har vært nok en god og varm dag her i Oslo med grader opp mot +30C. Jeg klager ikke, men kunne nok tenkt meg to til tre grader kjøligere.

Kattene er megasløve de som meg, og de ligger for det meste å dommer seg….

Nå skal jeg sette meg ut på balkongen en stund å nyte kvelden, kanskje…….

#samsung #galaxy #tab #tab #fotoredigeri ng #kattene #sløv

8 kommentarer
    1. Tusen takk… Jeg har hatt en eldre modell, og kjenner i grunnen til de fleste funksjonene. Det nye er kjappere og har noen nye som jeg allerede har blitt begeistret for
      Ha en fortsatt fin dag.

    2. Grattis med nytt nettbrett, du følger virkelig med i tiden 😀 Jeg har det herlig i varmen enten jeg er i Oslo eller Dubai, he he. Hjemme har vi AC i begge etasjer, så der er det ‘kaldt’. Nå er det jobb som gjelder, men søndag har jeg visst fri, utrolig 😀 Ha en herlig helg å ta deg en dukkert i nærmeste vann :-)))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg