Sommer og snue…

Helgen er her igjen, og jeg har satt meg ut på balkongen med den første kaffekoppen ved siden av.

Det ser ut til å bli en fantastisk sommerdag i dag også, men jeg håper ikke at gradene er like høye kanskje…. Sutre på varmen? Nei, det skal jeg ikke. Er bare det at etter at jeg kom fra jobb i går snek det seg på en aldri så liten snue. Den hadde med seg en rennende nese og noen ekstra varmegrader inne i kroppen. Det igjen gjorde at jeg sov omtrent i hele går kveld, og helt til kl 10:30 i dag.

På veg hjem i går kjøpte jeg innom Alna senteret for å kjøpe med 10 kg med kattesand, for det var på tide å tømme ut den gamle å skrubbe rent katten.

Med det samme jeg kom til megselv satte jeg i gang. Det var ikke så mye igjen av sanden, så det gikk greit å tømme doen. Jeg har med vilje ikke etterfylt side jeg hadde bestemt å gjøre dette i dag.

Vinje satt som vanlig ved siden av å fulgte med på alt ble gjort som det skulle….

Kattene syntes det er varmt om dagen, og de er ikke så aktive som de pleier å være. Det skjønner jeg godt, for det er ikke jeg heller.

Siden formen ikke er 100% i dag kommer jeg til å ta livet helt med ro. Har noen papirer som jeg må sortere, litt musikk som skal kopieres over på den eksterne hardiscen og noe annet småtteri som skal gjøre, så dagen skal nok gå allikevel 😊

#sommer #sol #snue #feber #varmt #alna #kattesand #musikk #hardisc #katter

2 kommentarer
    1. Se å bli kvitt den snua og det litt fort 🙂 Kroppstemp. er kanskje noe høyere enn normalt, ref avsnitt 3 i innlegget ditt – STAKKARS KATT, hi hi. Jeg har vært en svipptur i Paris i dag, men nå er det terrassen, kyllingsalat og et lite glass vin 😀 Ha en fin lørdag ettermiddag/kveld :-)))

    2. Det er nok bare en liten snue, som har kommet av høye temperaturer ute å lav temp inne i bilen. Der har AC’n stått på ganske kjølig ;o)) I dag er det heldigvis noe lavere temp, som passer meg perfekt. Ha en fortsatt fin søndag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg