Nedtelling

Jeg her med vilje tvunget megselv til IKKE å tenke for mye på ferie, siden den ikke er Før i slutten av juli måned.

Da hadde det blitt så vanskelig å konsentrere seg om jobb og andre ting som skal gjøre innen den tiden.

NĂĄ derimot er det bare to arbeidsdager til jeg skal ha 4 deilige uker med ferie. Jeg gleder meg var virkelig til ĂĄ slippe slippe ĂĄ sette alarmen til ĂĄ ringe tidlig om morran og sette meg ut pĂĄ balkongen med kaffekoppen ĂĄ bare nyte dagen.

I flg værguruene så skal denne kraftige varmen avta til helgen, og jeg kan nesten ikke vente… Det er greit at det er varmt, men akkurat i disse dager så syntes jeg nesten det er litt vel hett.

I natt sov jeg ute på balkongen, og det kommer jeg nok til å gjøre i natt også. Madrassen til gjestesengen var nok litt vel tynn, og jeg kjente godt plankene på gulvet. Tenker at jeg skal legge et ekstra teppe til oppå så blir det nok ganske bra.

Jeg sov nå for en gang skyld veldig godt….

#ferie #varmt #nedtelling

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg