Endelig ferdig…


Da var den og sider ferdig, løperen jeg begynte på for så lenge siden. Det skulle være en gave til moren min, men innen jeg kom halvveis ble hun veldig syk å duken ble lagt bort.

Min mor døde i juni 2006, og jeg har tatt den fram flere ganger for å gjøre den ferdig. Dessverre så har ikke den store gløden vært der, og løperen ble lagt pent ned i posen igjen.

Nå er den altså ferdig, og jeg er i god gang med en ny løper til skjenken. Jeg må passe på mens jeg har gløden i meg….

#løper #duk #håndarbeid #hjemmelaget #trivsel

10 kommentarer
    1. SĂĄ fin den ble! 🙂 Jeg har heklet masse gjennom livet, storduker, sengeteppper, ellers alt mulig. Stor var derfor sorgen da jeg etter et hjerneslag ikke ser godt nok til sĂĄnt arbeid lenger……sĂĄ kos deg med det!

    2. Tusen takk, jeg ble fornøyd selv også. Har planer om å legge den på til høsten, sammen med løperen jeg er godt i gang med og noen nuprelleduker som mi mor laget.

    3. Jeg strikker, sĂĄ lenge det ikke er mønster…..sokker og tepper. Man finner alltid noe, men det var heklinga som var morsomst 🙂

    4. Synne: Jeg har vært glad i begge deler, men pga vonde armer og skuldre har det blitt hekling som jeg har drevet mest med de siste årene. Det har gått mindre ut over de vonde punktene :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg