Typisk meg…!!

Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har brukket en tå og forstuet en eller flere tær, men nå har jeg altså gjort det igjen :o((

I går kveld når jeg skulle legge meg slo jeg av lampen i vinduet, og snur meg for å slå på lyset over sengen…. Å, ja da jeg er fullstendig klar over at jeg burde ha satt på lyset over sengen først, men nå gjorde jeg ikke det. På gulvet står en trekiste med DVD filmer av serien Charmed, og den klarte jeg å sparke til så det fløy inn i skapdøren.

Siden det var etter midnatt og alle naboene hadde lagt seg, kunne jeg ikke akkurat skrike høyt…. Det var altså så vanvittig vondt at jeg faktisk så noen stjerner med en gang. Når de verste smertene hadde lagt seg, forsøkte jeg å bøye på tærne å det gikk selv om det var vondt.

Når jeg våknet til morran i dag var langetoa lett blå, mens tassen ved siden av litt fargerik. Ikke noe brudd denne gangen, men jeg misstenker at det er en lett forstuelse denne gangen. Huff da, litt lo under negelen som jeg glemte å fjerne før jeg tok bilde!!

Ulykka stoppa ikke der med meg vettu…. I lunchen var jeg ute en liten tur, og da var jeg innom Zizzi hvor jeg klarte å sparke til en klesstativ som sto utenfor prøverommet. Nok en gang la jeg inn et skikkelig spark som fikk stativet til å flytte seg langt bortover gulvet. Så nå har jeg ikke bare vondt i toa mi, men også oppe på risten. 

Det var godt å få av seg skoen når jeg kom hjem, for det føltes som om foten var større en skoen.

#brudd #forstuelse #blåmerke #vondt #vristen #zizzi #tå #uheldig

12 kommentarer
    1. Huff da, – du mÃ¥ løfte beina vettu….ikke gÃ¥ Ã¥ subbe! – Det kom vel noen ord kjenner jeg deg rett.
      Vet det er utrolig vondt, så du må passe bedre på!!
      Klem :)))

    2. Du er da uheldig av deg
      Får håpe du ikke har så lenge vondt.
      Må huske å se deg for, så du slipper å skade deg.
      Selv om det ikke er så lett bestandig.

    3. Anne: Ja, jeg og Donald Duck, knis! Man trenger vist Ã¥ ha øynene med seg, nÃ¥r man er sÃ¥ dum Ã¥ slÃ¥ av lyset…… Det er nok ikke sÃ¥ langvarig tenker jeg. Kunne ha gÃ¥tt mye verre!!

    4. Svime rundt i mørket er dumt 😉 Har du fÃ¥tt pÃ¥ deg sko i dag – eller sitter du med beinet pÃ¥ en stol? Det er forresten vondere Ã¥ forstue ei tÃ¥ enn brekke den, snakker av erfaring. Prøvde Ã¥ flytte pÃ¥ salongbordet i marmor og glass, det var for tungt for tÃ¥a mi selv om lyset sto pÃ¥ 😀 Take care ^=^

    5. Lene S.: Hehe…. Jeg fikk pÃ¥ meg sko dagen etter og har vært pÃ¥ jobb hele tiden. Skoen holder toa i ro, og ingenting er bedre enn det. Det er i grunnen ganske dumt Ã¥ prøve pÃ¥ Ã¥ flytte sÃ¥nne tunge ting med bare føttene.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg