Ny jeans-jakke…

Når jeg var hos Zizzi i dag og sparket rundt på klesstativer, så jeg også på litt klær… Det var jo derfor jeg i utgangspunktet stakk innom butikken. Jeg var innom der i forrige uke å da så jeg at de hadde fått noen nye jeans-jakker, som jeg godt kunne tenke meg.

Det ble ikke til at jeg prøvet noe da, bare kikket og noterte meg hva som var nytt. Jeg har egentlig en veldig fin jeans-jakke fra før, men den har litt dårlig med lommer,noe den nye jakken ikke har manko på :o)) Jeg trodde først at jeg måtte ha en str større enn den jeg endte opp med å kjøpe, men hang den fort bort igjen. Den satt greit over skuldrene og armene, men den var alt for stor rundt magen. Det var ikke noe flatterende i det hele tatt.

Jeg skulle egentlig ut for å kjøpe en tube med Hydrokortison 1% til noen utslett jeg har fått på halsen, IGJEN!! Lenge trodde jeg at disse utslettene var varmeutslett, men har nå eliminert bort det. I stedet er det relatert til noe jeg har spist. Det er rart det der at det alltid blir flere poser med inn igjen, enn det som var planlagt!!

#jeans #jakke #zizzi #klær #nytt #shopping #hydrokortison #utslett

12 kommentarer

Siste innlegg