Da var vi i gang igjen…

For snart 14 dager siden var jeg hos legen og ble satt på atibiotikakur for bihulebetennelse, og det så ut til å gå over. Så i går kveld kom det som kastet på meg. Jeg ble plutselig så slapp, halsen begynte krisle og jeg byttet på å være varm og kald.


På den positive siden så har jeg nå sovet veldig godt i natt, men på den negative så er jeg mye verre i dag enn i går kveld. Jeg har snart brukt opp en svær pakke med Kleenex, og må om litt gå over til dopapir. Det er nemlig det eneste jeg har for hånden akkurat nå.

Jeg er ikke spesielt glad for en forkjølelse akkurat nå, men det er ikke så veldig mye jeg kan gjøre med det… Det er vel sånn det går når Bymadammen får i seg for mye frisk luft…. Passer best med eksosluft her i gården, hehehe!!!

#syk #forkjølelse #bihulebetennelse #frisk #luft #eksos

6 kommentarer
    1. ninaoglivet: Tusen takk :o)) Penicilin kan vi bare glemme, for det er jeg allergisk mot gitt :-(( Jeg håper virkelig ikke det blir nødvendig å gå til legen, men at en god natt søvn om ikke lenge kan gjøre susen :o))

    2. Helge: Denne forkjølelsen sitter godt, og hele dagen i dag har gått med til å hoste og til å sitte med nesen i kleenexen. Så nå er nesen rød og magemusklene såre etter all hostingen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg