Medwyn Goodall – Angels Symphony

#medwyngoodall #angelssymphony #vakkert

2 kommentarer
    1. Vakker musikk i mine ører, takk 🙂 Leser du er/har vært syk, uansett håper jeg du er bra igjen nå og sto han av med medisinering og Kleenex 😉 Ha en god kveld å ta vare på deg, ikke flere høstbasselusker nå :-

    2. Lene S.: Dessverre så er jeg fortsatt syk :o(( Jeg måtte til legen i dag, og ble sykmeldt til og med tirsdagen!

      Så bra du likte musikken :o)) Det er sånn musikk jeg setter på når jeg forsøker å stresse ned, og det fungerer virkelig!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg