1. Er det din Hortensia? Vakker er den 🙂 I år kom ikke de to jeg satte for 4 år siden igjen, bare grønne blader 🙁 Ha en fin dag!

    2. Her er det ingenting igjen i hagen bortsett fra noen fine nyper. Dessverre mistet jeg alle min fine georginer ordi jeg ikke klarte å grave dem opp. Ja,ja får kjøpe nye når det blir vår.

    3. Lene S.: Ja, Hortensian er min…. Den ble opprinnelig plantet av min mor for endel år siden. Hver høst klipper jeg den helt ned, og når våren kommer er den full av nye skudd som blir til lange grener og noen store klaser med blomster utpå forsommeren. Veldig glad i den :o)) Ha en fortsatt fin dag du også!

    4. hobbyting: Det var trist…. Jeg har valgt å bare å lettstelte busker nå, da jeg ikke alltid har ork og heller ikke annledning til å pusle ute i beddene mine så mye som det trengs. Jeg satte noen sommerblomster innimellom, som livet opp endel :o))

      Det kommer alltid et nytt år, med nye planter som enten kommer tilbake eller blir med hjem fra gartneriet :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg