Elektrisk garasjeåpner

For ca 14 dager siden traff jeg vaktmesteren og en nabo da jeg kom hjem fra jobben. De holdt på å montere elektrisk garasjeåpner i garasjen ved siden av min…. Han spurte meg om ikke jeg også skulle ha en sånn, men jeg var litt usikker med en gang. Etter å ha stått der å pratet en stund bestemte jeg meg for at jeg også skulle ha det.

I midten av forrige uke hadde han vært hos meg og montert opp min…. Det har vært en drøm å slippe å slite med den tunge garasjedøren om morningen og spesielt på ettermiddagen når jeg kommer sliten hjem. Med vonde armer, skuldre og rygg er har det ikke alltid vært så enkelt.


(ilustrasjon)

Meningen var at jeg skulle betale ham før helgen, men jeg hadde helt glemt å overføre penger fra sparekontoen min så da ble det ikke noe av den dagen. I dag derimot fikk jeg ordnet det og tatt ut penger, og da jeg kom hjem traff jeg vaktmesteren å fikk gjort opp for meg. Det eneste som står igjen nå er å få montert skjøteledningen jeg kjøpte oppe i taket sånn at jeg slipper å snuble i den når jeg skal ut av bilen….

Jeg har allerede blitt veldig glad for garasjeåpneren, og jeg kommer helt klart til å bli enda mer begeistret når vinteren kommer. Da slipper jeg å gå ut av en varm bil for å åpne porten :o))

#garasjeåpner #elektrisk #vaktmester #montasje #lykke

6 kommentarer
    1. Grattis med portåpner 😀 Vi har det på begge portene våre, men det har skjedd at det har lagt seg is mellom porten og bakken på våren, så det må vi passe på å høvle av ellers blir portene stående å surre og vil ikke helt ned. Men, vi vet det så det skjer ikke mer, he he. Ha en fin dag på jobb, jeg flyr avgårde nå 😀

    2. Lene S.: Tusen takk :o)) Jeg må nok også være nøye med å holde rent for snø og is foran porten, mer enn vanlig! Det er ikke så stor klaring, og det er ikke så mye som skal til før det sier stopp… Ha en fortsatt fin kveld :o))

    3. hobbyting: Jeg angrer nesten på at jeg ikke gjorde det tidligere :o)) Nå åpner jeg porten i det jeg kommer ned bakken, og jeg kan bare cruise ett inn i garasjen uten å måtte gå ut av bilen. Helt hærlig :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg