Knallvær, men brrr så kaldt

Før lunch i dag satt jeg å så ut på den knallblå himmelen og sola som skint mot regjeringsbygget å sørget for å blende meg….. Jeg fikk rene sommerfølelsen der jeg satt, og bestemte meg for å ta meg en tur ut i lunchen for å nyte det fine været.

Først stakk jeg innom Gunnerius for å registrere det jeg handlet hos Kicks på rabattkortet mitt. I går lå det igjen i vesken min oppe på jobben, men jeg viste jo at jeg fikk registrert kjøpet i ettertid ved å ta med meg kvitteringen og kortet til butikken. Etterpå dro jeg innom apoteket og hentet ut en boks med vitaminer som jeg får på resept. Det var andre gangen jeg hentet fra resepten, og det var 3 ganger til på den.

Jeg hadde et møte kl 13, og siden jeg hadde tid igjen av lunchen min tok jeg meg en aldri så liten tur rundt i området, og som den glade amatørfotograf jeg er måtte jeg nok ta noen bilder på turen :o))

Det var slettes ikke så varmt og godt ute som det så ut som når jeg satt inne…. Nei, det var altså så surt og kaldt at jeg ble veldig stiv i alle ledd, som igjen begynte å verke som besatt. Jeg hadde mer en nok med klær på meg, så jeg burde egentlig ikke ha blitt så kald, men…. Verst var det nede ved Akerselva, hvor det blåste en skikkelig bitende vind, brrrrrr!!!

For noen uker siden gikk headsettet til telefonen min i stykker, og jeg måtte bestille meg et nytt et…. På ettermiddagen i dag kom det endelig, og jeg var bare nødt til å koble det opp før jeg gikk. Jeg er ikke akkurat noen morgenfugl, og jeg syntes det ville bli å kaste bort masse tid på morgenen i morgen hvis jeg skulle gjøre det da. Det var enkelt å koble, og jammen fungerte det med en gang også :o))

Etter at jeg ble så kald tidligere, ble kroppen min tappet for energi og når jeg kom hjem var jeg helt utslitt. Jeg hadde mest av alt lyst til å krype under dyna, men jeg hadde mer enn nok å gjøre i heimen så det kunne jeg ikke. Nå er jeg ferdig med det måtte gjøre, så jeg kan sitte å sløve en stund før det er på tide å ta kvelden.

Ha en fortsatt fin torsdagskveld folkens, i morgen banker helgen på døren :o))

#kicks #apotek #gunnerius #oslocity #raddison #placa #fontene #vaterland #akerselva #lunch #kaldt #frossen #headset

8 kommentarer
    1. Ja merker det har blitt kaldere, men det var en fin dag i dag da:)
      Med de flotte bildene du tar, kan du vel snart kalle deg “proff”fotograf 🙂
      God natt og fin helg<3

    2. Du kan ikke kalle deg amatørfotograf lenger, du har blitt proff 😀 Surt og kaldt i dag også, men det skal bli mildere i helga 🙂 Ha en kos helg, vi skal ha besøk, så da jeg har litt å ordne vet du :-)))

    3. Ja, det er blitt litt kaldere, litt snø i dag. Skal ikke så høyt opp før det ligger snø. Men om den blir liggende så lenge det er en annen sak. Men det er det samme nesten hvert år så man kan bare hoppe i vintersesongen med det samme. Ha en fin kveld.

    4. annebe: Jeg takker for det :o)) Været skifter hele tiden, og i dag har det blitt flere varmegrader igjen. En kjølig vind fyker rundt hushjørnene, så det er godt å krølle seg sammen i sofakroken med en kopp te! Ha en fortsatt fin søndag :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg