Hvorfor er jeg så uheldig?

På fredag reiste jeg glad og fornøyd ned på Expert på Alna, for å hente Dolce Gusto maskinen min, som jeg hadde fått beskjed om skulle være kommet i butikken da. Gleden ble dessverre kortvarig!!

Det kan godt være at jeg er en veldig utålmodig person, men jeg hater å måtte vente…. På fredag måtte jeg vente en evighet før jeg ble ekspedert av en sprudlende dame. Det hjelp ikke noe særlig at hun var blid og hjelpsom, for maskinen min hadde ikke kommet den. De hadde fått den på sentrallageret, men ikke til butikken. Hun kunne ikke gi noen eksakt dag for når den kom i butikken, men hun skulle kontakte meg når den gjorde det….. Jeg håper virkelig at hun gjør det, for jeg har litt dårlig erfaring med at de gjør det der nede!!

Min gamle maskin, som jeg leverte inn sto fortsatt på samme flekken som jeg hadde satt den for en uke siden. Jeg viste at det var min maskin, for jeg kjente den igjen og plastposen jeg hadde den i. De kunne godt ha flyttet vekk fra butikken i løpet av en uke!!!

Mens jeg sto og ventet kom en veldig hyggelig person, som representerte Nespresso, og spurte om jeg ville ha en kopp kaffe. Jeg sa jo selvsagt ikke nei til det, og det smakte godt å roet meg ned en smule :o)) Han forsøkte jo selvsagt å selge meg en maskin, men jeg er fornøyd med den typen jeg har….. Når jeg først får den da!!

Stadig så skjer slike ting med meg…? at ting ikke kommer når de skal, eller ikke i det hele tatt, eller så er de skadet når de først dukker opp. Jeg kan jo ikke noe annet enn å lure på hvorfor jeg skal være så innmari uheldig hele tiden!! Jeg har i grunnen blitt vant med det så jeg blir ikke overrasket over lenger, bare oppgitt!!

#expert #alna #kapselmaskin #dolcegusto #ventetid #nespresso #kaffekopp #uheldig #overrasket 

2 kommentarer
    1. Uff ,det er kjedelig..jeg syns også det er styrete om det er noe fil med det vi kjøper o.l
      ..men det er sikkert bare en periode det er sånn for deg, snart blir det noen år hvor alt går din vei..hehe..Klem<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg