Nådde kokepunktet

Før helgen var jeg på Clas Ohlsson og kjøpte denne lampen, men uten den hvite lampeskjermen… Syntes lampen var fin, og tenkte den ville passe fint nå når julen nærmer seg. Så kan jeg jo bare bytte ut lampeskjermen men en annen som passer…

Anledningen til å pakke den ut og montere den har ikke vært tilstede før nå i kveld… Lampen er konstruert slik at alt henger sammen, det er “bare” å skru fast stangen på lampen på undersiden av trefoten. Det høres jo veldig enkelt ut, ikke sant?? Det var jo ikke det, grrrrr….

Jeg holdt på i 30 minutter med å få skrudd fast mutteren på undersiden, men hele tiden satte den seg fast. Det var totalt umulig å få mutteren til å gå rett i gjengene, og tilslutt ble jeg så innmari forbannet at jeg bare skrek høyt i sinne #%&§!!

Enden på visen ble at jeg heiv lampen ned i plastposen igjen, og kledde på meg yttertøyet å kastet meg inn i bilen og kjørte ned til Bryn-senteret. Jeg var fortsatt sint da jeg parkerte bilen, og gikk inn hos Clas Ohlsson…. Heldigvis var det ingen til å ekspedere ved info-disken så jeg rakk å roe meg ned innen jeg fikk hjelp. Han som forsøkte å hjelpe meg fikk det heller ikke til, og han måtte få hjelp av en av de andre. Han holdt, mens den andre personen skrudde og da endelig tok mutteren å gikk sakte men sikkert helt inn sånn at lampen ble stødig.

Jeg syntes at det var litt tidlig å sette på stjernen enda, så jeg fant en annen skjerm oppe i skapet som får sitte på til 1. desember!!

Lurer på om andre som har kjøpt maken lampe har hatt samme problemer som det jeg hadde??

#clasohlsson #lampe #skjerm #stjerne #irritasjon #sinne #problemer #håpløst #bryn 

2 kommentarer
    1. Jeg har aldri kjøpt en slik lampe, men det kan være vrient og få det til, små skruer er en ting, skruer som ikke er der alikevel er helt pytons vaskebøtte. Kjøpte meg ny mobil igår, Samsung B2710, egentlig en kostbar greie men solid. Litt ny for meg enda men har lært hvordan den fønker, alt blir en vane etter Nokia i 5-6 år.

    2. Helge: Det verste er vel skruer og muttere som glimrer med sitt fravær, og det har jeg opplevd noen ganger når jeg har handla på IKEA…. Se det var en kraftig og fin mobil du har kjøpt deg, og den skulle vel tåle det meste?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg