Endelig er den her….

Jeg mast fælt om Dolce Gusto maskinen min, og i dag ringte den hyggelige damen fra Expert meg i det jeg var på en snarvisit hjemme. Den nye maskinen var kommet, og hun skulle sette den ved kassen slik at jeg kunne gå rett dit og hente den. Akkurat det var jeg glad for, siden det ofte er lang ventetid for å bli ekspedert inne i butikken.

Nå har jeg allerede satt den på plass, og testet ut et par kopper med deilig sterk kaffe :o)) Denne damen er fornøyd igjen!!

Jeg måtte gå tidlig fra jobb i dag siden jeg hadde time hos fotterapeuten min i dag, og det var virkelig på tiden…. Det var slettes ingen nytelse, for jeg hadde smerter i storetoa og den ved siden av etter å ha sparket bort i dørterskelen på lørdag, og en gang til i går kveld. Alikevel var det ikke så ille gæli med massasje av føttene og leggene på slutten av behandlingen… Det var som om jeg hadde fått utlevert nye føtter :o))

Det blir fort mørkt nå på denne tiden, og det var allerede skumring da jeg kom ut igjen…. Jeg syntes jeg får så lite ut av ettermiddagene på denne tiden av året. Mørket innbyr ikke akkurat til noen uteaktiviteter etter man kommer fra jobben….

Ronja har vært skikkelig masete i kveld… Først vil hun være ute, så skulle hun inn igjen, og så litt etter ville hun ut igjen. Det er for kjølig til å ha døra åpen hele tiden, som hun har vært vant til i flere måneder. Av erfaring vil denne masingen fortsette helt til det begynner å bli så varmt at døra kan stå åpen igjen :o))

Jeg er så vanvittig trøtt i kveld, så jeg skal prøve å dra nytte av det å komme meg tidligere i seng en jeg pleier!!

Ha en fortsatt fin onsdagskveld, blogges :o))

#dolcegusto #kaffe #føtter #massasje #velvære #behandling #expert #ronja #katt #mas

4 kommentarer
    1. Gratulerer med ny kaffemaskin. Koslig at du er fornøyd, håper du kan ha glede av den i lang tid. Fotpleie er deilig, på tide og få en time til mine egne føtter før jul.
      Ha en fin dag.

    2. Den gamle reparerte de ikke, samme beskjed fikk vi, men endelig, som du skriver. Hovedlageret til Expert er i Sverige nå vet du, Skien er lagt ned 🙁 Går du barbeint inne eller har du begynt å subbe, he he. Håper tåa er bedre :-))) Ønsker deg en fin dag med nye føtter 😀

    3. Helge: Takk :o)) Ja, det var på tide at jeg fikk den nå syntes jeg…. Har nok blitt noen ekstra kopper på kvelden etter at den kom i huset! Det er ubeskrivelig godt å få stelt bena sine, og så blir det så fornøyde etterpå :o))

    4. Lene S.: Aaaaaa, så det er i Sverige… Det var nytt for meg, men så vet jeg det :o)) Denne damen går fortsatt barbent hun ser du, og da går det hardt utover tærne, spesielt når man flyr å sparker bort i alt som er, hehe!! Ha en fortsatt fin lørdagskveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg