No. 1 klar…

Gløden til å begynne å strikke har kommet over meg igjen, og i forrige uke kjøpte jeg meg noen nøster med Viking Superwash garn.

Hadde lyst til å strikke meg noen pulsvanter, og jeg satte i gang med godt mot. Alt gikk greit til jeg kom til tommelen hvor jeg fikk trøbbel, for noen superstrikker er jeg ikke. Da ble jeg litt oppgitt og slag strikketøyet fra meg, og der ble det liggende i noen dager. Nå er tommelen på plass og den første pulsvanter ligger klar til å feste tråder. På bilde ser vanten ut som om den er smalere øverst enn nederst, men jeg glemte å strekke den ut før jeg tok bilde…. Gadd ikke å ta et nytt :o))

No. 2 er så vidt påbegynt, og er jeg iherdig så kanskje vrangborden blir ferdig i kveld :o))

#stikke “pulsvanter #viking #garn #superwash 

2 kommentarer
    1. Det blir fine pulsvanter 🙂 Jeg er ikke ferdig med pleddet jeg begynte på for ørten måneder siden, det er meg og strikking, he he. Ha en fin dag på jobb, jeg hadde ‘stand by’ i helga og sef måtte jeg trå til kl 8 i går etter julebord på lørdag kveld, men jeg visste det jo i god tid, så jeg var sjåfør, frivillig 😮

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg