Flotte jule- og bursdagskort

Jeg er så heldig som har en god venninne som er flink til å lage kort. Hun sier selv at hun ikke er helt fornøyd med dem når de er ferdige, men jeg kan ikke skjønne hvorfor…. Jeg syntes de er råflott,  bare se her….

Dette er julekortet jeg fikk.

Dette var bursdagskort.

Jeg skulle ønske at jeg hadde tålmodighet til å lage noe tilsvarende, men dessverre så er det nok litt for pirkete for meg. Kan nok holde på med pirkete ting, men dette er nok ikke for meg. Må nok heller glede meg over de jeg får i stede.

#julekort #bursdagskort #jul #bursdag #hobby

10 kommentarer
    1. Lekkre :)..jeg kjøpte en del slike fine selvlagde kort av ei på jobben før..jeg orker heller ikke slikt pirk…eller egentlig er det det at jeg må kjøpe inn det jeg skal bruke til det som er den største jobben ..:)
      Så du likte slektsforskning..jeg driver ikke med det..men synes det er morro å høre når de eldre i familien forteller fra barndommen o.l..
      Her har gutta vært å spist pinnekjøtt i dag ..hyggelig :)…Klem fra meg <3

    2. Så fine hjemme lagede kort du har fått 🙂 Synes alltid det er morsomt å få det jeg også. Har et par venninner som driver med scrapboking og det er helt utrolig hvor mye fint de lager.
      Ha en flott kveld 🙂

    3. Det er en ganske dyr hobby, forteller venninnen min. Alt skal jo kjøpes inn fra papiret man bruker til de søte duppedingsene man pynter med. For ikke å snakke om de fargetusjene som brukes, en tusj kan koste fra 50 til 60 kroner. Slektsforskning er kjempegøy, spesielt når man endelig finner det man har lett etter en stund. Ha en fortsatt hyggelig kveld

    4. Det var pene kort. Bare man er kreativ nok så er det utrolig mye pent man kan lage. Har tatt vare på noen gamle julekort av den grunn at det er så fint motiv på de. Ha en fin kveld.

    5. Helge: Veldig fornøyd med dem, og syntes venninnen min er flink :o)) Det er koselig å spare på fine kort, og særlig de som noen har lagt så mye jobb i. He en fortsatt fin kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg