Har man ikke noe å gjøre!

Noen ganger står ikke søskenkjærligheten øverst på lista, og i kveld var den helt klart i bunnen… Jeg satt å pratet i telefonen, og hørte noen rare lyder fra soverommet. Tenkte ikke så veldig mye på det da, men da jeg skulle på kjøkkenet kastet jeg et blikk inn.

Dette er hvordan senga mi så ut, og midt oppi all pelsen lå Vinja som om ingenting hadde hendt… Søsteren Ronja hadde forsvunnet ut på kjøkkenet å satt med snuten langt ned i matkoppen. Når de ryker sammen, så er det ikke uvanlig at det ligger igjen såpass mye pels at det hadde vær nok til en katt til…. Den lille rosa støvsugeren ble full og god i magen sin, det er sikkert :o))


#katt #søskenkjærlighet #ronja #vinja #pels #rosa #støvsuger #uvenner

2 kommentarer
    1. Oi, der har det vært skikkelig catfight ja. Det er vel sånn det blir med søsken innimellom? Vi har bare en katt og etter at han ble kastrert har han sluttet å sloss med nabokattene. Men han beskytter fortsatt territoriet, altså eiendommen vår, så det har hent han har kommet inn med litt slåss sår etterpå også. Og han nekter å ha på seg halsbånd. Klarer alltid å ta det av seg. Dermed er katteluken vår åpen og andre katter kan slippe inn i kjelleren, men det skjer ikke for han passer på 🙂 Ellers er han den snilleste og morsomste katten jeg har hatt noen gang.
      Håper du har blitt frisk igjen og jeg ønsker deg en fin fin dag 🙂

    2. Åse Helen: Stort sett er damene gode venner, men innimellom så føler en av dem seg litt rampete. Da skal søsteren ertes, og ender stort sett i fres og knurr og en stor haug med pelsdotter, hihihihi De er innepuser, så det med katteluke og andre puser inn har jeg ikke.

      Jeg var tilbake på jobb igjen i går, for halv maskin men jeg var der. I dag er det definitivt mye bedre :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg