Dagens bilde – snø

#snø #dagensbilde #lykt #lyng #erika #hvitt #vær

8 kommentarer
    1. Stilig bilde av snøen…er en del her ogsĂĄ, men nĂĄ ser jeg det blir litt blĂĄ himmel ute …deilig 🙂 Blir sen handletur i dag..mannen er med yngste sønn ĂĄ kjøper ski…sĂĄ da fikk jeg blogge litt sĂĄ lenge jeg da 🙂 Lørdagsklem til deg <3

    2. annebe: Tusent takk :o)) Jeg våknet med veldig stiv nakke i dag, så jeg har bare gått rundt å soset. Støvsuget til en venninne skulle komme, og så måtte jeg ut å måke vekk snø fra garasjeporten min :o))

      NĂĄ holder jeg pĂĄ ĂĄ hjelpe venninnen min med bloggdesignet hennes… Hun skal laste ned et nytt gratisdesign fra KVdesign. Litt startvansker, men det ordner seg nok :o)) Kos deg med lørdagen, klem <3

    3. Fikk meg en flott skitur igĂĄr – tar trolig en tur i kveld ogsĂĄ. Da mĂĄ kamera være med. Snø er alltid fint pĂĄ bilder.

    4. Helge: Det er synd du ikke har en blogg Helge, for da kunne du ha lagt ut mange flotte bilder fra turene din :o)) Du vet, du behøver jo ikke ha noe bilde av deg eller fortelle noe personlig om deg selv hvis du ikke vil.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg