Helt hekta

Jeg hadde tenkt å slenge inn et blogginnlegg i går, men jeg kom nemlig aldri så langt. Etter å ha spist middag, ryddetbort å ordnet med oppvasken tok jeg fram strikketøyet. Da var det gjort vettu, og jeg ble sittende å strikke på skjerfet mitt helt til jeg skulle legge meg.

Hele tiden så tenkte jeg at det bare skulle bli en rad til, men det ble veldig mange rader til å både blogg og pc var glemt bort.

Skjerfet er veldig rosa og passer perfekt til pulsvantene, og for ikke å glemme den rosa luen jeg kjøpte på Hennes før jul ;o))

I dag er det en knallfin dag her i Oslo, og sola skinte så fint i vinduene til LO bygget at jeg ble helt blendet, men gjorde det noe? Ikke i det hele tatt…. Hungrer etter mer sol jeg nå. Akkurat her jeg sitter nå å nyter lunchen min, kan jeg ikke se den men den er der.

Må bare beklage hvis det er mye skrivefeil, men det er ikke alltid like greit å blogge på det lille Nettbrettet.

Ha en strålende dag folkens, blogges.

#strikke #håndarbeide #rosa #middag #rydde #vaske #sol

6 kommentarer
    1. Da har vi begge sett sola på jobb i dag 🙂 I Amsterdam var det råkaldt, men knallSOL, hvis du lurte på det, he he. Du kan jo strikke du, gleder meg til å se resultatet 😉 Et skjerf kunne jeg nok klart, men jeg er ikke ferdig med teppet enda, det tar sin tid, he he. Du ser på Kakekrigen leste jeg, du kunne kommet hit når jeg prøver meg på å bake, det hadde vært topp underholdning 😀 Nå satte piloten min flyet støtt ned på bakken på Gardermoen og er sulten fikk jeg vite, mat KAN jeg lage, hi hi. Ha en fin vinterkveld med strikketøyet :-)))

    2. Et skjerf må man ha innimellom, har flere selv men egentlig ofte jeg bruker det. Bruker heller en hals. Man bør ta litt fri fra bloggen, mere tid til andre ting. Tar vel en tur på ski ikveld, er sjelden alene på ski, møter alltids noien andre. Og det er mye hunder de har med seg. Men jeg syns de burde være flinkere til å ha refleks/blinkende lys på hunden. Møtte en eier som hadde en helt hvit hund, og det var litt guffent for den gikk i ett med snøen Det ble litt sol idag også så det går den rette veien. Februar er jo veldig kort, så er det mars før man virkelig kan starte med litt vårting i det små i april. Ha en fin februarkveld.

    3. Lene S.: Hehehe, Kanskje vi skulle lage en blogg sammen, en humoristisk en hvor vi baker… Den tror jeg hadde blitt populær, knis!! I dag har jeg en liten pause fra strikkingen, for med dårlige armer og skuldre må jeg være litt forsiktig… I morgen er det full fart igjen :o)) Jeg syntes det høres å fóre piloten, ikke greit at han går uten… Ha en fin vinterkveld du også :o))

    4. Helge: Jeg er en skjerfperson, og jeg går nesten aldri ut av døren uten et rundt halsen. Noen ganger tynne, og andre tjukke og varme… Det avhenger helt av temperaturen ute.

      Ikke bare dyr som behøver å bruke refleks… Som bilfører har jeg opplevd mange farlige situasjoner, der mørkkledde personer bare har gått rett ut i veien foran bilen. Gode bremser og kvikk reaksjon fra meg har sørget for at det ikke har gått galt.

      Det er så deilig å tenke på at februar ikke har så mange dager, og som du sier så er våren rett rundt hjørnet når mars begynner. Jeg kan nesten ikke vente, for jeg er en typisk vår og høst person som trives best da.

      Ha en fortsatt fin kveld :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg