Først opp, og sÃ¥ ned…

Det er akkurat sånn det er med meg…. Den ene dagen er formet så bra som bare det, og jeg har ingenting å klage på, men så kommer neste dag…. Da er jeg langt nede i kjelleren igjen, og i dag har vi vært akkurat der – nede i kjelleren. Jeg våknet veldig tung i kroppen, og det var veldig vanskelig å komme seg opp å i gang. Det gikk etter en stund….

Ronja måtte få sin ukentlig vask i baken, noe hun går med på til en viss grad. Hun er tålmodig helt til jeg skal skylle av henne såpen, men da blir det rene slåsskampen. I dag holdt det helt til jeg skulle tørke henne, men da fikk jeg meg et skikkelig dask på hånden å vips så forsvant hun ned fra kjøkkenbordet og inn i stua. Hun kom ikke tilbake før etter at kjøkkenbordet var vasket å tørket av… Da tenkte hun at hun skulle få en godbit for at hun hadde hvert snill pus, hehehe!!


På fredagen var jeg innom Europris for å kjøpe et kakefat jeg hadde sett på, og på veg mot kassen så jeg at de hadde høytalere som lignet på Geneva. Den kostet 499,- og har muligheten til å koble seg på via kabel eller bluetooth. Høytaleren kom i hvit, svart og rød, og jeg kjøpte en svart en. Hadde jeg en høytaler fra før, jepp det hadde jeg… Problemet er bare at etter at Iphonen min passer ikke, og det fungerer ikke med kabelen. Det er jo også sånn at lyden er ikke like bra med kabel, vel jeg syntes nå ikke det. 

Jeg har aldri hørt om merket, før… DMTECH, men lyden var helt grei til mitt bruk. Bra bass, og klare fine toner. Veldig praktisk med Bluetooth, for nå kan jeg styre musikken fra hele heimen :o))


Hva gjør man når man er sulten, men ikke har lyst på noe av det som er i kjøleskapet? Jo, man dukker inn i det andre skapet for å se hva som finnes der… En pose med tomatsuppe, noen bokser med hakkede tomater (hvitløk og urter), og noen pastaskruer. Plutselig så har man en veldig god middag :o))

Nå skal jeg ta min slitne og ikke så altfor kvikke legeme å krabbe under dyna, så kanskje jeg våkner i litt bedre form i morgen.

God natt, blogges :o))

#formen #dårlig #ronja #vask #baken #katt #høytaler #europris #dmtech #musikk #lyd #tomater #suppe #pasta #hvitløk #urter #trøtt #sliten #sove

4 kommentarer
    1. Tomatsuppe er godt det, liker det utrolig godt. Hvis jeg gidder har jeg kokt egg oppi. Av og til har jeg pannekakekr eller noe anna først deretter tomatsuppe. Snadder som alltid smaker.

    2. Helge: Da foreldrene mine levde hadde vi mange ganger tomatsuppe og pannekaker til middag på lørdagene. Min mor jobbet annenhver lørdag, og da var det min far som var kokken i huset :o)) Veldig godt, syntes jeg!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg