Mine valentinhjerter

I går kom bakegløden over meg, og siden det var Valentin så bestemte jeg meg for å bake muffins i hjerteformene til maskinen min. De er vel egentlig til macroner, men det gikk helt greit å jeg endte opp med noen søte små kaker. Jeg syntes egentlig at det er greit at de ikke blir så store, for muffins kan fort være veldig mektige.

Sjokolade passer veldig godt til Valentin, og så er det utrolig godt….



Når jeg var ferdig med å steke samlet jeg sammen noen hjerter å gikk over til naboen…. Hun ble veldig glad for dem, og inviterte meg inn på en kopp kaffe. Jeg hadde egentlig ikke tenkt til å være der så lenge, men når man sitter sånn helt uformelt på hver sin side av kjøkkenbordet går klokken veldig fort.

Etter å ha vært inne noen dager og ikke fått skravlet noe særlig var det veldig hyggelig med en prat. Dessuten har jeg jo verdens hyggeligste naboer også, som jeg har kjent i mange år :o))

#muffins #valentin #sjokolade #hjerter #bake #nabo #sosial #samtale #prate #kos #hyggelig

4 kommentarer
    1. De der så utrolig saftige og gode ut :)..og så hyggelig å gi bort til naboen også <3
      Så du hadde vært mye i London...det er et sted jeg ikke har fått vært, men har lyst til å reise til en gang 🙂 Har vært bedt med på tur dit av mamma bla...men jeg måtte takke nei pga formen...London er vel et sted man helst bør ha litt overskudd for å oppleve 🙂
      Kos deg med dagen og klem fra meg <3

    2. annebe: De ble veldig gode, og jeg måtte smake litt til kaffen akkurat nå :o))

      Reiser du til London bør du ha med deg litt ekstra overskudd i bagasjen… De gangene vi har vært der har vi vært pÃ¥ bena hele dagen, og kommet tilbake til hotellet med veldig mange poser… Noen ganger har vi til og med dratt tilbake til hotellet for Ã¥ “lesse” av innen vi har dratt ut igjen….

      Jeg kjenner at det kribler i hele kroppen nÃ¥r jeg tenker pÃ¥ det, og har veldig lyst til Ã¥ dra tilbake. Det er ikke sÃ¥ enkelt lenger Ã¥ bare dra, for jeg mÃ¥ ha noen til Ã¥ se etter pusene mine…

      Håper du får en fantastisk flott søndag :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg