1. Koselige bilder …ogsĂĄ fine dere er 🙂 SĂĄ det forrige innlegget ..stille og rolig dag her ogsĂĄ, fikk med slutten av tremila og det var jo gøy .:) Her blir det Taco til lørdagskos..enkelt og godt 🙂 Kos deg videre i dag og klem fra meg<3

    2. annebe: Etter en lang og ganske slitsom uke har det vært godt med en avslappende dag her hjemme :o)) Kattene har kost seg storveis, siden de har kunnet løpe ut og inn på balkongen det meste av dagen.

      Her blir det en hjemmelaget lapskaus til middag/kos, og den er ferdig om et par minutter tenker jeg.

      Ha en kjempefin lørdagskveld, og kos dere masse med Taco’n :o))

    3. Ă…se Helen: Tusen takk :o)) Kattene er nydlig, men jeg vet ikke helt om jeg kan si det samme om mamsen deres, i allefall ikke tidlig pĂĄ morningen som dette var, hehehe!!

    4. Helge: Tusen takk :o)) Jeg var nede i SkĂĄnevik i Hordaland hos niesen min ĂĄ hentet dem i juli 2009. Da var de 9 uker gamle. SĂĄ de blir 6 ĂĄr i mai mĂĄned :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg