Fargelegging for voksne

For en tid tilbake la det ene søskenbarnet mitt ut bilde på Instagram av en “Fargeleggingsbok for voksne”, og jeg ble egentlig ganske fasinert av det da. Så glemte jeg hele greia igjen inntil denne uken hvor jeg leste om det igjen et eller annet sted. 

Jeg er og har alltid vært veldig glad i å tegne og fargelegge, så dette tenkte måtte være et fint tidsfordriv som kunne rive meg litt vekk fra tv skjermen. Bildene som man skal fargelegge er veldig detaljert og gir en frie tøyler til å bruke de fargene man vil. Tenkte først at jeg skulle prøve med tusj, men etter å kjent på papiret så tror jeg det blir bedre resultat med fargeblyanter.





Mange syntes sikkert at dette er et veldig barnslig tidsfordriv, dem om det… Jeg kommer iallefall til å kose meg i mange timer med dette, for det er jo så gøy.

Jeg kjøpte to forskjellige bøker, en med forskjellige dyremotiv og en med hagemotiv. Det finnes andre bøker fra bl.a. Mandala med tilsvarende motiver, så her er det fritt fram :o)

#fargelegging #bøker #dyremotiv #hagemotiv #voksne #gøy #interessant #tidsfordriv #fageblyanter #tusj

4 kommentarer
    1. Madeleine: Det er veldig gøy, og veldig vanskelig å legge fra seg. Jeg liker veldig godt å bruke tusj, men det er ikke alle sorter som fungerer like bra på papiret…. her må man teste ut hva som er best. Ha en fin lørdagskveld :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg