Dagens bilde – mer snø

#dagensbilde #snø

8 kommentarer
    1. Flighten vår ble 3 timer forsinket fra Gardermoen i går, helt kaos, men vi bor jo i Norge en liten stund til 😀 Vi får påskeferie fra 1.4, det var ikke aprilsnarr. Det blir hjemmepåske med besøk fra vårt andre hjemland 😉 I dag starter vel ferien din, den unner jeg deg 🙂 Kos deg masse å ha en fin påske, fridagene er best for oss som er i full jobb, påske eller ei, he he.

    2. Jeg gikk forbi en søt snømann igår nedi her. Det var like ved en barnehage og det er vel kanskje der snømenn liker seg best. Det var kaos i trafikken i går og på Gardemoen sliter de fortsatt med snø fra igår. Men det tiner fort nå håper jeg.

    3. Lene S.: Det er himmelsk å endelig ha påskeferie, nå skal jeg bare nyyyyte helt til og med tirsdagen :o)) Ingen store planer på gang, men det blir nok ikke til at jeg sitter hjemme å later meg hele påsken!!

      Usj, det det snøværet skapte problemer over alt… Busser som kjørt på sommerdekk å måtte stoppe opp der de sto, og fortauer som ikke ble måket så det var totalt umulig å komme fram. Jeg var skikkelig uheldig å ramlet et par ganger å vrikket en ankel og et håndledd. Det var ikke så alvorlig å var bra igjen etter et par dager…

      Ha en fortsatt fin søndag, og påske på jobbe eller hjemme :o))

    4. annebe: Jeg lot bilen stå på torsdagen, ikke for at jeg ikke ville kjøre men jeg hørte at det var så lang kø ned mot byen. Derfor ble t-bane på meg, men jeg ble stående fast der også pga problemer med pensene på Brynseng. De var fulle av snø, og virket ikke. Når skinner sola, og snøen smelter så vannrennene bråker noe vanvittig, men jeg klager ikke :o)) Ha en fortsatt fin søndag.

    5. Helge: Nå har vi hatt to dager med sol, regn og nå sol igjen å snøen tiner unna som bare den. Jeg nyter starten på påskeferien ute på balkongen, hvor det er varmt og godt akkurat nå. Kattene løper ut og inn å syntes at dagen bare er helt hærlig :o))

      Ha en fortsatt fin søndag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg