Det er typisk….

Når jeg endelig har fått ferie og har mange planer, hva skjer da? Jo jeg blir forkjølet sånn at jeg ikke får vært med på noen ting. I går skulle jeg jo til Tjøme for dagen, men det gikk i vasken. I går kveld virket det som om forkjølelsen var på veg tilbake, og jeg planla med Anne at vi skulle dra til Akershus Festning sammen med Ann-Karin. Det gikk også i vasken :o((


Dessverre så var forkjølelsen blitt mye verre igjen da jeg våknet til morran, og jeg var skuffet og litt lei meg… Det er ikke så veldig mye å gjøre med det :o(( Jeg kan jo trøste meg med at det er flere dager igjen av påsken, så jeg håper jo at jeg kan få komme meg ut i det fine været jeg også!!

For en stund siden investerte jeg i et nytt kamera, Canon Ixus 265, identisk til bilde ovenfor. Det hadde jeg tenkt til å få testet ut nå i påsken. Det er superenkelt å bruke, og setter man det på auto så stiller det seg inn selv. Går man tett på et motiv, så slår kamera over til macro osv. Veldig praktisk kamera og ha i vesken, for å ta øyeblikksbilder. Det har også innebygd WiFi, så det er lett å overføre bildene til mobilen eller PC’n.

Foreløpig har jeg bare testet det ut inne, og vært veldig fornøyd med resultatet. Det var dette kamera jeg hadde tenkt til å ta med meg ut i dag på en liten tur i byen, men det må heller vente til jeg føler meg i bedre form igjen.

Ha en fortsatt fin fredag, blogges!

#syk #forkjølet #feber #akershus #festning #påske #ferie #kamera #canon #ixus

2 kommentarer
    1. Kjipt at ting går i vasken pga sykdom men enda bra at det er ting som går over. Du kan ta igjen det hele senere i år, du har masse soldager i vente. Det har vært bra i dag, var nesten 7 timer i skogen idag. Gikk tidlig ut så jeg traff ingen før jeg jeg nesten hadde gått i 2 timer. Enda endel snø iskogen men det smelter etterhvert. Ha en fin kveld.

    2. Helge: Ikke noe gøy i det hele tatt, men det er jo ikke sÃ¥ mye man kan gjøre… Det blir Ã¥ spise febernedsettende, drikke masse og holde seg varm :o)) Det var nok fint ute i skogen i dag tenker jeg. Sola har jo mer eller mindre vært framme hele dagen. Jeg tok meg en veldig kort spasertur midt pÃ¥ dagen i dag, bare for Ã¥ komme meg litt ut Ã¥ røre pÃ¥ meg. Ble sliten, men det gikk greit siden jeg gikk sakte Ã¥ tok noen bilder.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg