Dagens bilde – et lite ansikt

Overførte noen gamle bilder fra Nikon D5100 speilrefleksen i dag, og kom over dette artige bilde. Med en gang så det bare ut som en vanlig knopp fra en prestekrage, men bak i hode minner den meg om en Disney karakter… Problemet er bare at jeg ikke helt klarer å huske hvilken i farten. Bare et minne som surrer bak i hukommelsen, kanskje du husker!!!


#dagensbilde #foto #prestekrage #knopp #nikon #d5100 #speilreflekskamera #kamera #natur #blomst #ansikt #disney #karakter

4 kommentarer
    1. Stilig bilde..og tydelig ..flink med foto du :)) ET eller noe slikt den figuren heter…??
      Kos deg med siste pĂĄskedag..hĂĄper formen din er stigende :))

    2. annebe: Tusen takk <3 Jeg liker ĂĄ fotografere, men det blir ikke sĂĄ mye av den pĂĄ vinteren, men nĂĄ som vĂĄren er kommet ĂĄ naturen vĂĄkner til liv sĂĄ vĂĄkner interessen min ogsĂĄ :o)) ET er et godt forslag!

      Formen er ikke noe å skryte av, foreløpig, men, jeg håper jo at den bedrer seg betraktelig i løpet av kvelden og natten.

      Ha en en fortsatt fin mandag, klem - godt man ikke smitter via nettet :o))

    3. Anne: Hehehe, Grinchen er jo ogsĂĄ et bra forslag :o))

      Jeg var ikke klar over at jeg hadde bilder fra 2014 pĂĄ speilrefleksen, men fant det da jeg sĂĄ pĂĄ noen jeg hadde tatt av kattene i dag. De var ikke sĂĄ veldig happy for ĂĄ bli tatt bilde av, hehehe!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg