Ny tursekk

Når vi var på Metro-senteret i går stakk vi innom Stormberg-butikken, og der forelsket jeg meg totalt i en rosa tursekk. Jeg klarte ikke å la være, og endte opp med å kjøpe den, og den var ikke dyr heller. Kostet bare 199,-. De hadde fått inn sekkene bare dagen i forveien, og den kom også i selvlysende grønn for dem som måtte like den fargen.

Den er akkurat stor nok til at jeg får plass til en vannflaske, litt mat og speilrefleksen. Jeg hadde tenkt å innvie den i dag på turen med Anne, men det ble ikke noe av for mitt vedkommende. Leste nettopp på bloggen til Anne at hun hadde gått inn til Mariholtet, og fått et godt knippe med bilder på turen, se her :o)) Jeg har ikke vært på Mariholtet på mange år, så det hadde vært koselig med en tur inn igjen snart.



#tursekk #tur #sekk #rosa #grønn #stormberg #mariholtet #blogg #metro

Foto: Samsung Galaxy s5

6 kommentarer
    1. annebe: Du skal se at jeg sprinter rundt i marka som den galningen heretter, hehehe…. Ingen fare for det tror jeg, men nÃ¥ som det begynner Ã¥ bli bedre temperatur ute blir det nok flere turer… Blir ikke sÃ¥ stiv i kroppen da ser du :o))

    2. Gratulerer med ny sekk. Fin og sikkert solid. HÃ¥per du kan ha mye nytte av den. Det er vel flere rom i den og rengtrekk til og trekke over?

    3. Helge: Det er en liten sekk med to rom + et lite på innsiden og et oppe på toppen. Stoffet er vannavstøtende, så jeg tror nok at innholdet vil holde seg tørr :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg