Herlig søndag

Dette er en perfekt måte å starte dagen på… Våkne av seg selv uten innblanding av alarmen, gjøre unna morgenstell for swgselv å kattene, og så sette seg ut på balkongen med en kopp kaffe.

Det er kanskje ikke supervarmt enda, men det gjør ikke så mye. Med en tynn cardigan på, blir det akkurat passe.

Kattene svinser rundt meg og syntes at livet er herlig. Nå kan døren ut til balkongen stå åpen det meste av dagen, når jeg er hjemme da… Det er mulig at jeg kunne ha latt den stå åpen ellers også, men jeg bor i 1 etg og føler at det er litt risikabelt.

Søndager er fine dager, for da er det lite med trafikk i gaten nedenfor. I ukedagene kan det være noe forstyrrende for de som er hjemme, og har lyst til å sitte ute.

Jeg har ikke de store planene for dagen, men litt støvtørking må jeg nok gjøre ser jeg. Skal ikke kjase for mye, for nakken og skuldren min er i litt dårlig humør pm dagen.

#søndag #balkong #balkongsiv #nyte #katt er #behag #slappeav

6 kommentarer
    1. SĂĄ flott og tydelig bilde :)) Deilig med dager uten planer..vi har ogsĂĄ sitti ute i sola i dag..deilig, men nĂĄ har det skyet til og da er det kaldt :)) Fint ĂĄ ha en balkong ĂĄ gĂĄ ut pĂĄ..og man kan jo gjøre det koselig med blomster og fine puter der ogsĂĄ…ser ut som det gĂĄr i rødt og hvitt hos deg… Fin dag videre<3

    2. Det blir mye varmt vær etterhvert. Var på sykkeltur idag og stoppet 2 ganger. Men pausene ble ikke så veldig lange, måtte bare bevege kroppen ellers ble den kald. Mulig jeg setter meg på balkongen etter middag med lesestoff og kaffe.

    3. annebe: Jeg elsker balkongen min, og sitter der sĂĄ ofte jeg kan…. Kattene min stortrives med ĂĄ kunne løpe ut og inn som de vil. Vinja har lagt seg godt tilrette i “sin” stol, og selv om det er litt kjølig der ute sĂĄ ligger hun der fortsatt.

      Jeg har valgt røde puter i alle stolene og på krakken, noe jeg syntes var fint siden møblene og bakveggen er hvit. Ha en fortsatt fin ettermiddag :o))

    4. Helge: Det er deilig ĂĄ lene seg tilbake i stolen ute pĂĄ balkongen med en bok og litt kaffe. Da er det bare meg og boka som gjelder, radio eller annen musikk er forbudt :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg