Lørdagskveld i Lørenskog

I går var det min tur til å dra til Lørenskog for en hyggelig av avslappende kveld… På formiddagen var formen min ganske laber, så det var ikke så lett å komme i gang. Det bedret seg sakte men sikkert utover dagen. Etter frokost og morgenstell av meg selv og kattene, gikk jeg ut på balkongen i det fine været å satt meg for å nyte et par kopper med kaffe. Mine to firbente kom etter å nærmest kranglet om å få sitte i fanget for å å ligge å få kos….

Til slutt måtte jeg begynne å gjøre meg i stand til å dra til Anne…. Jeg bakte jo en krydderkake i går, og den tok jeg med meg opp til henne.


Hos Anne ventet skjønne Felix, som forsøkte å angripe det ene benet mitt… Det ville jeg ikke ha noe av, men da han ikke ville høre når jeg snakket til ham gikk jeg unna. Hadde ikke lyst til at han skulle leke med benet mitt så voldsomt, at jeg endte opp med klor her og der. Egentlig er han en veldig snill guttepus, men det hender han prøver seg på noen rampestreker innimellom :o))


Vi tok en veldig enkel middag i går, pølser med pommes, men det smakte veldig godt. Når maten hadde sunket litt, så fant Anne fram ost og kjeks som vi koste oss med mens vi så på Adresse Wien. Jeg tror ikke at vi fikk med oss så veldig mye av programmet akkurat, for vi var så skravlete at vi glemte oss helt bort. Vi fikk vel med oss det meste, og jeg tror ikke at det var noen sanger som var sånn WOW. Den som kanskje var et hakk bedre enn de andre var den fra Romania… Ellers ble det litt Gullruten og Lindmo også :o))

Litt senere tok vi fram kaken, og den smakte veldig godt…. Jeg var litt bekymret for at den kanskje skulle være litt tørr, men den var saftig og fin…. Heldigvis :o))

Jeg ble hos Anne til klokka dro over midnatt, og da hadde det så vidt begynt  regne ute… Innen jeg kom hjem bøttet det ned, og jeg ble klissvåt når jeg gikk fra garasjen til inngangsdøra. Utover natten ble det bare verre og verre. Anne og jeg hadde bestemt at vi skulle dra på gravlundene våre å plante i dag, og jeg var litt bekymret for at det skulle bli veldig dårlig vær.

Når jeg kommer hjem så sent klarer jeg aldri å legge meg tidlig, og det gikk heller ikke i går… Klokka ble nærmere 02:30 innen jeg kom meg under dyna og slo av lyset…

#lørenskog #lørdag #kos #felix #katt #kaffe #kake #adresse_wien #mgp #romania #gullruten #lindmo #regnvær

2 kommentarer
    1. Høres ut som dere har det hyggelig når dere er sammen..og krydderkake er godt til kaffen )) Vi så på Gullruten i går…og spiste fisk til kvelds..det er egentlig sjeldent på lørdager men det var veldig godt ..med pasta og wok grønnsaker til :))
      Her har været vært bra i dag..håper det varer lange :)) Ha ei fin kommende uke <3

    2. annebe: Vi har møttes annenhver lørdag hos hverandre siden Anne ble igjen alene, og det er virkelig koselig. Vi lager god mat, og skravler mens vi ser på TV å bare nyter kvelden :o))

      I dag har det vært en perfekt dag, noe jeg ikke trodde det skulle bli!! Ha en fortsatt fin søndagskveld :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg