Burde ha lagt meg….

Ja, jeg burde nok egentlig ha gjort det… Så var det bare det at jeg ventet litt vel lenge med å lakke neglene mine, så nå må jeg vente til de har tørket litt mer. Ellers så vet jeg akkurat hva som skjer med dem til i morgen…., fine mønstre på hver eneste negl som ikke burde være der.


Jeg har brukt dagen til å rydde i skuffeseksjonen og på skrivebordet mitt, og man skulle jo tro at man ikke skulle trenge å bruke så mye tid på en sånn oppgave, men dessverre så var det nødvendig. Alle skuffene var fylt til randen med ting som jeg knapt viste at jeg hadde, og det meste av det forsvant ned i søppelposen.

Nå ser det veldig ryddig og fint ut, og jeg må bare sørge for at det forblir sånn… I morgen når jeg kommer fra jobb skal jeg gå løs på et par skap å kvitte meg med ting som bare fyller opp, og som jeg ikke trenger lenger. Har man ikke ikke hatt behov for det siste året eller mer så er det ingen vits å la det fylle skapene heller.

Jeg vil gjerne bli ferdig med alle skapene til de kommer å skal skifte vinduene om ca 14 dager… Da er det nok noen ting som står fremme som må pakkes bort når jeg skal legge plast over alle møblene. Fysj, som jeg gruer meg til at hele leiligheten kommer til å se ut som en slagmark i 2 dager, for de kommer til å holde på så lenge. De gamle vinduene mine er trekkfulle pga at det omtrent ikke finnes isolasjon rundt dem, og noen av dem er helt råtne pga dugg. Vinduet på “kontoret” er nesten umulig å svinge rundt når jeg skal vaske det, og balkongdøra har slått seg så når den har stått oppe utover kvelden er den nesten umulig å låse igjen. Så pga alt dette skal det bli godt å få det overstått, men jeg gleder meg ikke.

Skiftet på senga tidligere i dag, så det skal bli godt å krype under dyna om litt. Neglene mine har vist tørket nå, så da kan jeg like godt ta kvelden.

#negler #neglelakk #lakkert #skuffeseksjon #skrivebord #rydde #søppel #vindusprosjekt #dugg #råtten #sengetøy #rent #sove

3 kommentarer
    1. Vakkert bilde 🙂 La meg ganske seint i går..men sovna heldigvis ganske fort..for det verste er å ligge å vri seg i timesvis…
      Negla må en være tålmodig med ja..ellers blir det bare rot..hehe..
      Skulle absolutt rydda noen skuffer og skap jeg også…men …”i morgon i morgon men ikkje i dag”…Ha en trivelig kveld :))

    2. Håper du er bra i nakken din. Sov dårlig sist natt så det var deilig og kunne sove litt nå etter jobb. Endelig kom det som mange ventet på nemlig sommervarmen…Men jeg håper det blir enda bedre . Så det er på høy tid og legge ned vinterdyna og dynejakka og frem med sommerklær. Elelrs er det alltid noe man kan rydde i. Tok nylig ei ækt i klesskapet og ga endel til Fretex.

    3. Helge: Nakken har definitivt blitt noe bedre, og det er jeg takknemlig for :o)) Det var deilig at det ble varmere i været, sånn at man slipper å ha så mye på seg. Jeg har allerede samlet på meg en del som skal til Fretex, og innen jeg har vært igjennom alle skapene mine blir det nok mere :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg