Det begynner å nærme seg..

Rett før helgen kom det et lass med vinduer og dører, som ble plassert langs blokken. Så nå begynner det å nærme seg til de begynner å skifte ut vinduene og balkongdørene hos oss. Jeg har sagt det før og jeg må si det igjen, jeg gruer meg noe vanvittig til de begynner. Når vi naboer møtes blir det automatisk vindusprosjektet vi snakker om… Det er jo noe som opptar oss alle sammen.

Når de har levert før så har det kommet mens jeg har vært på jobb, men ikke da de kom med våre… Da klarte de å komme rett før jeg skulle dra på jobb, og bilen de brukte var lang som et vondt år. Jeg måtte vente til de hadde lesset av et par paller før de kunne flytte bilen så jeg kom ut. Heldigvis ble jeg ikke så veldig forsinket.


#vinduer #balkongdører #prosjekt #gruer #begynnelse #start #snart

2 kommentarer
    1. Det blir mye støv og støy mens de holder på men det blir bra til slutt. Men det der tar sikkert noen uker, håper på bra vær mens de er i gang. Men noe slikt må til innimellom. Er sikker på at dere blir fornøyd når alt kommer på plass. Vi hadde noe av det samme her hos meg da vi fikk nye bad. Det var gedigne bilder kjørt av sjåfører som hadde erfaring. Ikke bare bare og komme inn i en trang gate eller rundt et hjørne mellom blokkene. Men dere har visst om dette i lang tid og mht helse miljæ sikkerhet er dere sikkert blitt godt informert om det hele. Kattene vil sikkert reagere litt på dette, nye dufter og lyder. Men her må man passe seg både voksne, hunder som katter og ikke minst barn. Håper nakken din er bra igjen.

    2. Helge: Jeg er sikker pÃ¥ at det blir fint Ã¥r alt er ferdig… Vi fÃ¥r utlevert plast til Ã¥ dekke til alle møblene og papp til Ã¥ legge pÃ¥ gulvet, sÃ¥ det blir en del jobb kvelden før med Ã¥ dekke til. Kommer nok til Ã¥ bli støv og skitt allikevel. Skulderen er fortsatt sÃ¥r, og det er derfor jeg ikke er sÃ¥ mye inne pÃ¥ pc’n om dagen. Akkurat nÃ¥ bruker jeg nettbrettet, og da gÃ¥r det ikke sÃ¥ art utover skuldre og armer??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg