Alltid hjelp å få

Nå i ettermiddag satt jeg meg ned med fargeboken og fargeblyantene mine for å koble av litt… Jeg var litt trøtt, men det glemte jeg ganske fort når jeg begynte å fargelegge. Utrolig hvor avslappende det er for kropp og sjel å drive med dette :o))

Det tok ikke lang tid innen Vinja spratt opp på bordet, for hun måtte jo undersøke hva mamsen hennes holdt på med, og da hun så at det var fargelegging jeg holdt på med ville hun hjelpe til. Først skulle hun ha fargeblyanten for seg selv, så syntes hun at det var en fin effekt på bilde å gni poten fram og tilbake over bilde… Bedre det enn hva Ronja gjør, for hun skal sleike på fargene hun!!


#fargelegge #farger #fargebok #ronja #vinja #katt #hjelp #avslappende #rolig

6 kommentarer
    1. Herlig bilde:)) Har ikke fÃ¥tt prøvd meg pÃ¥ sÃ¥nn fargelegging enda…men kan tenke meg det er en fin aktivitet for Ã¥ roe ned litt ..og det kan jo være greit noen ganger :)) Sov godt :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg